-Fisken- Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Det er ikke direkte usunt, men ren fiskefilet er sunnere. Brødraspen rundt fisken suger opp mye fett. En idé er å steke fiskepinner i teflonpanne uten fett, eller å legge de på kjøkkenpapir etter steking, slik at overføldig fett kan renne av. Sjekk også innholdsfortegnelsen, noen fiskepinnetyper inneholder lite fisk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Det fins langt sunnere fisk man kan spise...fiskepinner er jo veldig behandlet fisk, så hvor mye av det sunne som erigjen er vanskelig å si. Men selvom å spise det til middag innimellom ikke er et helsetips, så er det nok kke kjempefarlig heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå