Gå til innhold

Flytter, hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kvisten_*
Skrevet

Nå er det endelig bestemt- vi flytter i helgen:D

De av dere her inne som har fulgt litt med på noen av trådene mine kommer nok ikke til å bli overrasket;)

Men nå stresser jeg litt... Vi har nemlig bare bil fram til midt på dagen lørdag, så mest mulig må kjøres ned imorgen og lørdag!! Jeg stresser også utrolig med utvasken.. Hva er viktig å tenke på?

Selv har jeg denne huskelista, i tillegg til det åpenbare da:

-Vaske alle lister og dørkarmer osv.

-Dra fram komfyr/kjøleskap og vaske sidene og under disse.

-Vaske gardiner

-Støvsuge godt bak sofa, flytte denne tilbake slik som den stod.

Ellers er det ikke så mye mer jeg selv kommer på... Skal jo selvfølgelig vaske alle gulver og inni alle skap.

Men mye av dette vil jeg begynne med allerede nå! F.eks inni badeskapene, på diverse hyller osv.. Hva er deres erfaring med dette? De overtar ikke leiligheten før i neste uke.

Må nevnes at leiligheten IKKE var vasket ut av da vi flyttet inn.

Har dere ellers gode flyttetips?? Har ingen esker ennå, så her pakkes det i skittentøyskurver og poser og alt som tenkes kan :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet forrige uke og jeg vasket ned badet og kjøkkenet et par dager før jeg flyttet. Rakk ikke bli så veldig møkkete på de få dagene jeg brukte det etter å ha vasket. Sprayet over med jif den dagen jeg flytta. Ellers gjorde jeg som deg, vasket lister og dørkarmer og dører og selvsagt gulvet. Tok en tørrmopp og tørket over alle vegger og tak og fikk vekk litt støv på den måten. Vasket ikke veggene med vann - tror det lett kan bli litt skjoldete.

Et tips for esker er å dra på butikken og spørre etter banankasser. De gir dem bort og de er geniale å pakke i.

Lykke til med flyttingen - jeg kjenner jeg er glad jeg er ferdig og heller kan nyte helgen uten skrukkete vaskefingre! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...