Gå til innhold

neseplastikk


Gjest Gjest_nesevis_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_nesevis_*
Skrevet

Hei

Jeg har en fin "neserygg" som det kalles..men har lyst å fjerne litt av tuppen slik at den ikke blir så spiss/stor...Er det mulig kun å operere tuppen UTEN å må gjøre noe med beinet?

Er det billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar litt i denne tråden, jeg! Jeg har en rund og bred nesetipp som jeg ikke liker. Men ingen skal få knekke nesebeinet mitt! Noen som vet noe om dette inngrepet?

Gjest Gjest_nesevis_*
Skrevet

dytt

dytt:)

Er nysgjerrig om det heler seg fortere..logisk sett brude jo det gjøre det..men vil heller ikke at noen skal knekke på nesa mi..bare pusse litt på tuppen..(om jeg blir tatt bilde av i profil,og noen sitter vedsiden av meg...ser man ikke denne personen,:D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...