Frigg Skrevet 27. februar 2010 #701 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor vil du ha mørkebrun springelseng? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #702 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvorfor vil du ha mørkebrun springelseng? :klø: Fordi jeg liker mørke møbler best, og det passer best inn med farger og slikt som jeg tenker å ha på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. februar 2010 #703 Del Skrevet 27. februar 2010 Du vet at det anbefales ny madrass til babyen? SÅ bra det ordner seg med shoppingtur Blir nok en stund til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #704 Del Skrevet 27. februar 2010 Du vet at det anbefales ny madrass til babyen? SÅ bra det ordner seg med shoppingtur Blir nok en stund til neste gang Hva mener du med ny madrass? Altså ny fra fabrikk? Noe annet hadde ikke vært aktuellt altså, hele den sengepakka er helt nytt Jeg bare vet ikke hva madrassen er laget av, det var det jeg mente hehe Blir nok en goood stund til neste gang ja, selv om jeg prøver å få til en USA tur også enten iløpet av høsten eller på nyåret igjen Men det blir jo med lillegull da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. februar 2010 #705 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva mener du med ny madrass? Altså ny fra fabrikk? Noe annet hadde ikke vært aktuellt altså, hele den sengepakka er helt nytt Jeg bare vet ikke hva madrassen er laget av, det var det jeg mente hehe Blir nok en goood stund til neste gang ja, selv om jeg prøver å få til en USA tur også enten iløpet av høsten eller på nyåret igjen Men det blir jo med lillegull da Ja,mente ubrukt. Misforstod deg jeg da,trodde du skulle se på en brukt sengepakke privat. godt å høre Rart å tenke på da,siste turen du tar alene på lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2010 #706 Del Skrevet 27. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 27. februar 2010 #707 Del Skrevet 27. februar 2010 Bare for å blande meg inn i madrassdiskusjonen Er det så farlig om madrassen er brukt, men det er en ny og veldig bra overmadrass man har øverst? *nysgjerrig* Vi fikk ny seng, ny madrass og ny overmadrass på torsdag av noen snille besteforeldre, men jeg hadde vurdert å kjøpe brukt seng/madrass, men med ny overmadrass hvis jeg måtte kjøpe selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #708 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg kan godt finne noen hotellinker til deg, men jeg har egentlig null peiling på rimelige hoteller, for jeg har aldri vært nødt til å betale det selv. Shopping derimot, er mer min greie! Shopping er så mye! NK, gallerian, store Åhlens ved T-centralen, drottninggatan, kungsgatan, evt Gamla stan. Man kan feks begynne på toppen av drottninggatan og arbeide seg nedover mot Pub, store Åhlens ved T-centralen, deretter videre til Gallerian, NK, kungsgatan og så kan man ende opp på Stureplan med sturegallerian osv. Men det kan godt hende at det er lettere (med magen og sånt), at dere begynner ved T-centralen, for uavhengig av hvor dere bor, så stopper alle tunnelbanar der og det er veldig sentralt. Der finner man Gallerian og store Åhlens, samt at drottninggatan går oppover med mange fine shoppingmuligheter og sidegater, og nedover kommer man til Gamla stan. I tillegg kan man gå via Gallerian, til NK (man går under jorden), og fra NK kan man gå til kungsgatan og stureplan. Så det er utrolig mange shoppingmuligheter, gatene ligger veldig logisk til hverandre så det er heller ikke vanskelig å finne frem! Men det lureste er sikkert å planlegge litt dag for dag i forhold til hvor man vil gå og hvor mye man orker Heldigheldigheldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. februar 2010 #709 Del Skrevet 27. februar 2010 Bare for å blande meg inn i madrassdiskusjonen Er det så farlig om madrassen er brukt, men det er en ny og veldig bra overmadrass man har øverst? *nysgjerrig* Vi fikk ny seng, ny madrass og ny overmadrass på torsdag av noen snille besteforeldre, men jeg hadde vurdert å kjøpe brukt seng/madrass, men med ny overmadrass hvis jeg måtte kjøpe selv... svarer deg jeg. Har ikke mye greie på dette,men har "alltid" både hørt og lest at madrassen må være ny. pga slitasje og gasser og sånn i forhold til krybbedød vet ikke om alt må være nytt eller bare overmadrass men ikke verdt å ta none sjanser tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 27. februar 2010 Du er verdens beste, Rekaaa Om du bare finner navn på noen hoteller så skal jeg finne ut av prisene og slikt, bare de ligger litt sentralt, eller hvertfall ikke langt uti ingenmannsland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 27. februar 2010 #711 Del Skrevet 27. februar 2010 Etter hva jeg leser så forsvinner jo risikoen med en gang man bruker en ny overmadrass Jeg bare tenkte siden man kan få sinnsykt bra brukte madrasser, som er meget lite brukt til en brøkdel av prisen på en ny Ikeamadrass, også heller investere i en dyr og allergitestet overmadrass. Det var mine tanker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. februar 2010 #712 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har som sagt ikke greie på dette. vet bare at alle mine venninner har kjøpt akkurat det nytt for sikkerhets skyld. mye man skal tenke på og bekymre seg for altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #713 Del Skrevet 27. februar 2010 Grunnen til at jeg velger å kjøpe ny madrass er fordi jeg er litt pirkete på brukte ting, spes om man kjøper det av fremmede. Man vet ikke hva madrassen har gjennomgått av brukeren og det er bare sånne ting jeg synes er litt ekkelt Hvertfall når det kommer til ting av tekstiler/stoff. Selve sprinkelsenga kunne jeg godt kjøpt brukt, men madrassen hadde jeg kjøpt ny. Hadde det kommet fra familie eller noe så hadde saken vært en annen Sånn er jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2010 #714 Del Skrevet 27. februar 2010 Grunnen til at jeg velger å kjøpe ny madrass er fordi jeg er litt pirkete på brukte ting, spes om man kjøper det av fremmede. Man vet ikke hva madrassen har gjennomgått av brukeren og det er bare sånne ting jeg synes er litt ekkelt Hvertfall når det kommer til ting av tekstiler/stoff. Selve sprinkelsenga kunne jeg godt kjøpt brukt, men madrassen hadde jeg kjøpt ny. Hadde det kommet fra familie eller noe så hadde saken vært en annen Sånn er jeg bare Vi er veldig lik der! Brukt sofa hadde jeg aldri kjøpt av en fremmed... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #715 Del Skrevet 27. februar 2010 Er ikke veldig begeistret for brukte ting jeg heller, med mindre det kommer fra noen jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #716 Del Skrevet 27. februar 2010 Hotell var vanskeligere enn jeg trodde! Har søkt litt, og kan godt hende det er i helt feil prisklasser for det har jeg ikke sjekket, si ifra om du trenger flere! Hotel Oden, ligger ved Odenplan, er helt sikkert greit å ha et hotell som ikke ligger i rushtrafikken, er bare et par meter til tunnelbanan, som du tar fra odenplan til t-centralen. Hotel Bentleys, VELDIG sentralt, kanskje litt for sentralt. Ligger i hvertfall i drottninggatan, ser helt greit ut. Hotel Birger Jarl, dette hotellet er veldig nære det vi bodde på denne uken, kort avstand til det meste. Rica Hotel Kungsgatan, veldig sentralt. Wellington, dette hotellet er og ganske sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi er veldig lik der! Brukt sofa hadde jeg aldri kjøpt av en fremmed... Er ikke veldig begeistret for brukte ting jeg heller, med mindre det kommer fra noen jeg kjenner. Godt det ikke bare er meg da! Føler liksom jeg kanskje burde kjøpe flere ting brukt til babyen, for å spare penger Samtidig så føler jeg ikke for å gjøre det heller, men så tenker jeg at jeg kanskje er litt for fin på det Men men Rekaaa: Tusen takk for hotell tips, skal se litt nærmere på dem! --------------- Kjempekoselig med besøk igår kveld, vi ble sittende å skravle til klokka var 2 eller noe Sov ikke så godt i natt så dagen er stille og rolig, blir nok en tidlig kveld kjenner jeg. Må jo være klar og opplagt for den store dagen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. februar 2010 #718 Del Skrevet 28. februar 2010 Kommer heller ikke til å kjøpe noe brukt tror jeg Er jo litt av moroa da,å finne nye fine ting til førstemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. februar 2010 #719 Del Skrevet 28. februar 2010 Spennende med 3D UL imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. februar 2010 #720 Del Skrevet 28. februar 2010 Spennende morgendag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå