Gjest ~Milla~ Skrevet 21. februar 2010 #661 Del Skrevet 21. februar 2010 Så bra du endelig fikk kontakt med kontaktsykepleieren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. februar 2010 #662 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Bytur idag! Deilig å komme seg ut litt Mamma fyller 50 år idag, så hun fikk velge seg ut en gave. Valgte seg en fin sølvring, så fikk hun noen blomster og småting Til meg selv kjøpte jeg 2 par Pilgrim øredobber, helt enkle, sølvfargede med rosa sten, og grønn/gul sten, på tilbud til 25,- paret. Har bestilt meg scrapbook album på en hobbybutikk også. Greit når jeg får kameraet mitt etterhvert, og får tatt litt fine bilder at jeg kan gjøre noe morro ut av det Fått masse inspirasjon fra et album jeg fant på ebay, så dette kan bli morro! Også et par bodyer på salg til lillegutten, som bør fortsatt være en gutt neste mandag også Fått unna et par ting på lista som kan strykes ut To do list for tiden fremover - Bytte fastlege - Få time hos ny fastlege - Glukose testen - Snakke med kontaktsykepleier og finne en løsning - skal møte henne på Onsdag - Spørre jordmor om en terminbekreftelse - Søke engangsstønaden hos NAV - 3D UL!! :hjerte: - Bestille vogn! - Pusse opp barnerom - Gå over utstyrslista, fylle inn tips og råd jeg har plukket opp på div nettsider og sette opp budsjett! - Melde meg på trafikalt grunnkurs - Bestille meg en time hos frisøren - Søke om aleneforsørger stønader (midten av mars ca..) - Ringe jobben og sørge for at feriepengene kommer på neste lønning Endret 22. februar 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #664 Del Skrevet 22. februar 2010 Forresten, så er jeg 26 uker idag! Også tror jeg at jeg har blitt litt hekta på stangselleri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. februar 2010 #665 Del Skrevet 22. februar 2010 26 uker! Så bra du har fått unna endel på lista di i dag,godt å få sånne ting unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #666 Del Skrevet 22. februar 2010 Veldig godt å få ting unna ja Sitter nå godt under pledd i sofaen, og knasker selleri dyppet i salsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. februar 2010 #667 Del Skrevet 22. februar 2010 ikke det verste få dilla på da:) kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #668 Del Skrevet 22. februar 2010 Hi hi, nei det er sant det Kvikk Lunch dyppet i salsa var ikke like godt Kremt, ja jeg prøvde faktisk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. februar 2010 #669 Del Skrevet 22. februar 2010 Nei,det hørtes ut. sambo hadde kjøpt kylling til meg isted,for det hadde jeg lyst på,men da jeg kjente lukta av den brakk jeg meg,så det ble kun salat gitt. merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2010 #670 Del Skrevet 22. februar 2010 :hoho: Mye rart man skal prøve Jeg skulle prøve eple med kanel på her om dagen, men jeg tror jeg gjorde feil da jeg hadde altfor mye kanel på Ble liksom ikke noe særlig godt det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2010 #671 Del Skrevet 22. februar 2010 Hurra for 26uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. februar 2010 #672 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei vennen! Hvordan har det gått med kontaktsykepleieren og møtet idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #673 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei vennen! Hvordan har det gått med kontaktsykepleieren og møtet idag? Hei snuppa! Hun ringte meg igår og måtte utsette det til i morgen Hun virker hvertfall utrolig snill og koselig, synes det var dumt jeg måtte reise den lange veien bare for et møte, og hadde dårlig samvittighet for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #674 Del Skrevet 23. februar 2010 Stille og rolig dag Duppet av litt på sofaen i ettermiddag og våknet til at sola skinte inn gjennom vinduene, det var godt det! Gleder meg masse til våren nå Sitter nå i sofaen og driver litt planlegging sammen med en stor koppp te. Har funnet ut at jeg kan spare mye penger på ting ved å få pappa/stemor til å ta med hjem fra Usa. Finner masse der borte til halve prisen og godt under det også! Oppdaterer utstyrslista litt ettersom jeg finner ut hva jeg ønsker meg, det er stadige forandringer da jeg finner tips og råd om ting som er billigere, eller bedre mens andre ting kan jeg vente og se litt ann med om jeg faktisk trenger dem Sitter også å titter litt på ebay etter scrapbook ting, gleder meg til å sette igang med det jeg, ha noe å pusle med I morgen skal jeg treffe kontaktsykepleieren kl 15, spennende å se hva vi kommer frem til der Etterpå skal jeg ut å spise med venninne H! Gleder meg! Har også et forslag jeg skal ta opp med henne, men venter til etter i morgen med å skrive noe om det her hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. februar 2010 #675 Del Skrevet 23. februar 2010 Håper det ordner seg imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 24. februar 2010 Enten er morgenkvalmen tilbake, ellers så har jeg fått omgangssyke.. Jeg heller mot det første, da jeg foreløpig "bare" brekker meg samtidg så har jeg utrolig lyst på vafler fordi jeg leste om det et sted Om kvalmen ikke gir seg snart så må jeg ringe kontaktsykepleieren og utsette det til i morgen.. Frister veldig veldig lite med lang busstur Heldigvis er hun dama veldig forståelsesfull.. mulig vi kan ta det over tlf også Ble litt slik og da jeg var på badet istad... Jeg kan nå starte mitt eget meieri snart, melka har kommet Måtte jo bare le litt også da Actually, I just LOVE vomiting! by The Sarcastic Journalist Some women are lucky; they don’t get morning sickness. There are some that have a little less luck; they get some morning sickness. Then there are the rest of us, the women with weeks of nonstop vomiting. All that nonstop vomiting has a name: Hyperemesis. I have a feeling that hyperemesis is Latin for “Poor woman that vomits everything in sight." Since hyperemesis isn’t that well known, most people tend to ask questions such as “have you tried crackers?” or “I hear that ginger works.” For many women, the only thing that works is having an 8-pound baby shoot out of her crotch. I know that people are trying to be helpful, but it is really hard not to go postal on someone offering “advice,” especially if you spent the night before in the emergency room, getting IV fluids for dehydration. I can’t tell you how many times I wanted to say “Crackers? Really? That’s all it takes? Eating a few stinking crackers? I’ve been vomiting for five months straight and all I needed to do was eat a stinking cracker?” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2010 #677 Del Skrevet 24. februar 2010 Meieri Her er det ikke kommet melk enda, og glad er jeg for det Trenger ikke plages med våte laken om natta itilegg til alt annet Får håpe det bare er omgangssyken du har fått Dengår vel på rundgang for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #678 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Selvstendig næringsdrivende Håper det er noe som går over, hatt nok kvalme nå synes jeg! Endret 24. februar 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. februar 2010 #679 Del Skrevet 24. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. februar 2010 #680 Del Skrevet 24. februar 2010 ånei,håper ikke kvalmen din er tilbake. er det "vanlig" å få melk så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå