Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt en fin kveld?

Stille og rolig, litt småuggen bare, tror jeg har spist litt mye forskjellig idag :sjenert:

Enn du da, vennen? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter, begynner å bli litt småfornøyd nå med magen :hjerte:

Var hos legen idag, og ble sykemeldt i 2 uker.. Ikke det at det akkurat hjalp så mye, for jeg er nødt til å nilese til medikamentregningseksamen i de to ukene. Jeg skal ta noen telefonsamtaler i morgen og prate litt med skolen og det sykehjemmet jeg har fått plass på. For jeg er nødt til å få en del ting tilrettelagt for at jeg evt skal kunne fungere ordentlig i praksis... Så jeg vet fortsatt ikke hva som skjer fremover :/

Urinprøven min idag viste at jeg muligens har en uvi, så prøve er sendt til dyrking.. Det kan jo forklare at jeg tisser så veldig ofte og lite for tida.. Men jeg merker ikke noe sviing da :/

Så jeg er igrunnen et større spørsmålstegn etter legetimen enn jeg var før :/ Jaja, bare å vente på svar fra urinprøven nå da :sukk:

---------------

Blåmor: Du lever :hakeslepp:

:fnise: Neida, jeg leste i boka di og forstår godt du har vært litt fraværende :klemmer:

Her er ting litt så som så, vet ikke hvor mye du har lest av boka mi? :/

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Håper du får noe ut av morgendagen, de må vel kunne tilrettelegge noe for deg :jepp:

Prøv å drikk godt med appelsinjucie, også skal visst tranebær virke godt :nigo: Men du kjenner vel til de to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at når de tror det er uvi, at de ikke bare setter deg på antibiotika? Den er jo ganske mild den som brukes til gravide, og selexid er heller ikke sterk :S Er det uvi burde det jo behandles så raskt som mulig! Så Ambi, ring legen din på mandag og spør etter svar på prøven, hvis ikke tar det evigheter før du får svar og det er ikke bra. Gravide får heller ikke like symptomer som hos ikke-gravide. Jeg pleier vanligvis å få vondt ekstremt fort, og vet at det er blærekatarr, trenger bare ringe legen også hente resepten fordi han vet at jeg har greie på det :P Nå derimot, under svangerskapet visste jeg ikke at jeg hadde UVI før jeg hadde blod i urinen!

Utrolig fin mage! Kommer bare til å vokse fremover ;)

Håper det ordner seg med praksisplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla: Ja det håper jeg også!

Takk for tipsene, var klar over tranebær men ikke appelsinjuice ;) Appelsiner funker vel ikke på samme måten? :sjenert:

Serenity: Vel, legen min var ikke i det beste hjørnet idag :rolleyes: Jeg har hatt utslag hvite blodceller i urinen helt fra første kontrollen, men idag var det 4+ :/ Har hatt litt utflod, så det er mulig at det er den som gir utslaget, ikke vet jeg. Men jeg ringer dit på mandag og spør om de har fått svar, får sikkert ikke noe før langt uti neste uke, de pleier å være veldig treige dessverre...

Håper også det ordner seg på en eller annen måte, det må det jo bare :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jepp, appelsinjuice er veldig godt både for å forebygge og ved uvi, den gjør urinen sur :jepp: Også huske å drikke masse vann for å få god gjennomstrømning av urinveiene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om problematikk for å få noe som helst tilrettelagt :sur:

Har snakket med skolen nå og hun jeg kom til først var hvertfall kjempekoselig! Det som nå er problemet er at jeg er sykemeldt 5 dager i praksisen foreløpig, det er mer enn det fraværet jeg kan ha for å bestå! Med andre ord, jeg har allerede egentlig ikke bestått... :rolleyes: Var snakk om å jobbe inn noen vakter, at det evt var en mulighet, flott løsning :rolleyes: Så jeg skal snakke med ei anna ei, som da ikke er tilbake før på mandag..

En liten "gladnyhet" var at ny eksamen i medikamentregning ikke blir før i mai igjen, så da kan jeg altså bruke disse to ukene her på å bare slappe helt av!

Så snakket jeg med eksamensansvarlig, om å få litt tilrettelagt under eksamen, siden jeg nå har 4 stk rett oppi termin :rolleyes: (just my luck :glare:) og det hørtes ut som om det var skikkelig vanskelig å kunne legge noe tilrette slik at jeg kan avlegge eksamen i Kristiansand istedetfor Arendal! Så de forventer at jeg skal sitte halvannen time hver vei i buss dagen før jeg har termin. Er det bare meg som reagerer på dette eller? :/ Jeg kan jo selvfølgelig gå 2 uker over termin, det er det jo ingen som vet.. men jeg nekter å føde på sykehuset i Arendal! Det kommer absolutt ikke på tale!!

Yay, mer hodebry :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig i forhold til eksamen! :kjefte:

Men håper du greier å slappe ordentlig av nå, selv om du har litt hodebry! :kose: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...