Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja den var rett og slett rørende :rødme: Gleder meg sånn til å møte den lille prinsen min! :hjerte:

God helg til dere alle sammen :klemmer:

---------------------------------------------

Jeg vakler så frem og tilbake på vogn, jeg blir sprø av meg selv! :sjenert:

Først var jeg skråsikker på edge duoen, så hoppa jeg til city crossen, så til en blanding av city cross understell og edge duo bag, men fant ut at dette kanskje ikke var så smart som jeg trodde siden kombinasjonen ikke er testet ut hos fabrikken så jeg får ikke noe tilbake på garantien dersom vogna ikke skulle tåle det i lengda :/ Så har jeg vært sikker på edge duoen igjen nå en stund, men nå heller jeg mest mot city crossen, igjen! :dåne:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edgen er jo absolutt penest, men city crossen mest praktisk og lettest :jepp:

Det er akkurat det som er min oppsummering også.. Så jeg havner vel tilslutt på City Crossen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi valgte den :Nikke:

Den er lettere å få inn og ut av bil både pga vekt og at understellet er så mye mindre at om man ikke har stasjonsvogn så går den fortsatt inn :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Kjære fred.... hvem i alle dager kjøper noe sånt :dåne:

Kan tenke meg det er vanskelig iforhold til vognvalg. Det er en jungel av barnevogner der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG snør det!! Nå var det virkelig på tide at det kom mer snø, for det hadde vi jo ikke så mye av fra før :glare:

Planene idag er små, kanskje prøve å rydde litt på det som skal bli barnerommet, slik at jeg kan begynne å få inn litt ting. Må vel også begynne å måle litt så jeg ser hvor ting skal stå, og smått begynne å planlegge hvordan rommet skal se ut. Har fått litt inspirasjon av min tante, så lurer på å ha tapet på den ene veggen.. Mulig vi tar en tapetrunde i morgen mamma og meg, hvis jeg orker :)

Kjøpte noen "klistermerker" til å ha på veggen i høst, så vel egentlig for meg at S og meg skulle ha dem på veggen når vi flytta sammen så jeg la dem bort litt.. Fant dem igjen igår så jeg skal prøve å få til noe med dem senere idag, og poste bilder :) Gleder meg til jeg får nytt kamera!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smykkene.. :hoho:

Måtte redigere: SCULPTED IMAGE OF IT'S OWNER? :spy:

:skratte:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du? Kjenner du mye spark på utsiden av magen nå? :)

Ja, det gjør jeg faktisk! Med en gang jeg kjenner litt knuffing inni der så legger jeg hånda på magen og da kjenner jeg ofte noen små dult!

Mamma kjente faktisk et her om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smykkene.. :hoho:

Måtte redigere: SCULPTED IMAGE OF IT'S OWNER? :spy:

:skratte:

Ja ikkesant? Herregud, man kan sende inn bilde også lager h*n en tro kopi av den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja ikkesant? Herregud, man kan sende inn bilde også lager h*n en tro kopi av den!!

Dette må jo være den perfekte morgengave?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ekteskapet hadde vart lenge da, gitt! :ler:

Uff, vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde fått noe slikt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...