Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Uffa meg. Noen ganger så er kvinner så barnslige at man skulle tro at de fortsatt var små jentunger. Når folk kommer opp i årene, så kan man jo ikke henge sammen som erteris hele tiden vel. Man prioriterer annerledes, og man har andre ting å gjøre.

Nå som du er gravid å så dårlig som du er, så må jo hun skjønne at du ikke prioriterer å være sammen med henne. En god venninne vil skjønne dette.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg, det er rett og slett skikkelig dårlig gjort av henne. Hvis man er så nærme veninner så gjør man bare ikke sånt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg innser jo nå hva slags venninne hun egentlig er! Hun har funnet seg ei ny venninne som hun prater om hele tida! Det er, T, T, T for alle penga. Og hver gang hun skal finne på noe med H, så kommer hun drassende med T (selv om de to egentlig ikke kjenner hverandre).. T er jo da selvfølgelig valgt som fadder :rolleyes:

Så har hun en lei tendens til å kun ta kontakt med meg når hun skal vise frem noe/skryte eller når hun skal ha noe (f,eks bursdagsgave, julegave osv), da MÅ vi treffes.. Resten av tida er det ikke så nøye! Det irriterer meg, men så tenker jeg samtidig "Greit! Da vet jeg hvem jeg skal forholde meg til, og prioritere i fremtiden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hun der hørtes ikke ut som noen god venninne :fy_fy: Tror mange har slike venner, der vennskapet gjerne bare går mest en vei.. :rolleyes:

Og du må bare klage og få ting ut så mye du vil, det er jo det slike bøker er til for! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av stadige oppturer og nedturer. Når jeg endelig begynner å føle meg litt lettere til sinns så kommer det ting/personer som absolutt må ødelegge det!!

Dårlig/tung dag igjen igår.. Så jeg bestemte meg for å dra til byen en tur, prøve å få tankene over på noe annet! Shoppet litt, en skjorte, strikkejakke og belte på Gina Tricot! Jeg gleder meg så sinnsykt til våren nå, er så utålmodig! Trist og lei av mørke klær, så igår shoppet jeg lyse ting ihåp om at de skal lysne opp humøret mitt litt!

Har bestillt meg time til 3D ultralyd! :sjenert: Jeg unner meg selv det så jeg har noe å se frem til de neste ukene! Fått time 1. mars, og det er jo faktisk bare 1 mnds tid til :biggrin: Får 45 min hvor jeg bare kan nyte synet av den lille gutten min, pluss bilder og en cd med video av han :rødme: Jeg gleder meg!! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av stadige oppturer og nedturer. Når jeg endelig begynner å føle meg litt lettere til sinns så kommer det ting/personer som absolutt må ødelegge det!!

Dårlig/tung dag igjen igår.. Så jeg bestemte meg for å dra til byen en tur, prøve å få tankene over på noe annet! Shoppet litt, en skjorte, strikkejakke og belte på Gina Tricot! Jeg gleder meg så sinnsykt til våren nå, er så utålmodig! Trist og lei av mørke klær, så igår shoppet jeg lyse ting ihåp om at de skal lysne opp humøret mitt litt!

Har bestillt meg time til 3D ultralyd! :sjenert: Jeg unner meg selv det så jeg har noe å se frem til de neste ukene! Fått time 1. mars, og det er jo faktisk bare 1 mnds tid til :biggrin: Får 45 min hvor jeg bare kan nyte synet av den lille gutten min, pluss bilder og en cd med video av han :rødme: Jeg gleder meg!! :hjerte:

:klemmer:

Åå, det skal vi også gjøre, gleder meg ;)

Gleder meg også til våren! Tida går fort nå da ;) Syns ikke det er lenge siden jeg sto med en positiv test, men det er jo faktisk over 4 måneder siden..

Du har sikkert skrevet det, men har du besilt/kjøpt vogn? Du skulle ha Emmaljunga eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også tida raser avgårde, oppdaget for et par dager siden at jeg er 5 fullgåtte mnd, dvs at jeg nå er inni min 6. mnd som gravid :overrasket:

Har ikke kjøpt/bestilt vogn enda, må vente til jeg får engangsstønaden fra nav før jeg kan gjøre de store innkjøpene :) Men her blir det Emmaljunga Edge Duo i sort.. Jeg har stått mellom den og City Cross, men jeg synes bagen på CityCross ser så mye mindre ut, og jeg er redd den blir litt trang til vinteren når jeg skal ha vogpose og alt oppi.. Siden CityBagen er jo fra 0-6 mnd, og han blir jo 6 mnd i begynnelsen av des (utifra termin hvertfall) :) Men det er nå min tankegang da ;)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også tida raser avgårde, oppdaget for et par dager siden at jeg er 5 fullgåtte mnd, dvs at jeg nå er inni min 6. mnd som gravid :overrasket:

Har ikke kjøpt/bestilt vogn enda, må vente til jeg får engangsstønaden fra nav før jeg kan gjøre de store innkjøpene :) Men her blir det Emmaljunga Edge Duo i sort.. Jeg har stått mellom den og City Cross, men jeg synes bagen på CityCross ser så mye mindre ut, og jeg er redd den blir litt trang til vinteren når jeg skal ha vogpose og alt oppi.. Siden CityBagen er jo fra 0-6 mnd, og han blir jo 6 mnd i begynnelsen av des (utifra termin hvertfall) :) Men det er nå min tankegang da ;)

Hva med dere?

Ja, går fort altså, selv om jeg syns det er fryktelig lenge til juni fortsatt :fnise:

Emmaljunga er fine da :) Vi har valgt Simo Kombi da, har ikke kjøpt inn ennå, men blir vel nå snart ;)

Var på Princess i går og kjøpte masse, dyner, sengetøy, teppe, kluter, en bamse, laken++ Er jo 40% på alt :biggrin:

Føler jeg har kjøpt inn altfor mye klær allerede, også egentlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Princess må ha solgt noe alvorlig med dyner og sengeklær de siste dagene :hoho: ALle sammen har jo vært der og handlet til babyene sine :fnise:

Men det var jo et supert tilbud som man ikke kunne si nei til :jepp: Forøvrig har KID 20% på alt av babyutstyr... man kan laste ned en kupong på hjemmesidene deres :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Princess må ha solgt noe alvorlig med dyner og sengeklær de siste dagene :hoho: ALle sammen har jo vært der og handlet til babyene sine :fnise:

Men det var jo et supert tilbud som man ikke kunne si nei til :jepp: Forøvrig har KID 20% på alt av babyutstyr... man kan laste ned en kupong på hjemmesidene deres :Nikke:

:hoho: Ja, jeg tenkte det kom til å være helt utplukka, men det var ikke det ;)

Ooh, kanskje vi må dra på KID også da :fnise:

*Shoppegal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke jeg fått med meg at det er salg på princess? Fader, jeg som hadde planer om å innom der igår da jeg var i byen! Æsj, kanskje jeg må ned i morgen å se om de har noe igjen :gjeiper:

Klær? Hva er det? :sjenert: Forstår ikke hva du snakker om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja var ikke de herlige? :rødme: Gleder meg så til å ha han her, og at han faktisk kan bruke dem!!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å ikke ta postafen før jeg la meg igår, for å se hvordan det virket siden jeg føler den verste kvalmen har sluppet litt taket nå den siste uka.. Og siden postfen ifølge felleskatalogen

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Skal kun brukes under graviditet hvis det er strengt nødvendig. Behandlingen bør da vare kortest mulig, med maks. dose 50 mg.

Kort oppsummert: jeg fungerer ikke uten postafen :sukk: Jeg får helt panikk med en gang jeg kjenner kvalmen komme for jeg er livredd for å brekke meg/kaste opp igjen... :sukk:

Uff, dette skal jaggu ikke være lett!

Ikveld skal jeg på kino med ei venninne, skal bli godt å komme seg ut litt :) Premiere på filmen "Did you hear about the Morgans?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...