Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Ambriels meieri :fnise:

*dream* råmelk produseres i siste halvdel av svangerskapet, men har lest flere steder at noen får det helt ned i uke 15/16... :)

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ambriels meieri ja :fnise:

Er visst ikke uvanlig nei.. og heldigvis lekker jeg ikke enda da, men har vært småømt de siste dagene så jeg klemte litt forsiktig idag og da piplet det ut litt melk :fnise:

Merkelig merkelig merkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de går veldig fort! Synes nettopp jeg stod med positiv test i hånda, og det var i begynnelsen av oktober, snart 5 mnd siden!! Hjelpes! Får panikk når jeg føler at alt jeg har er bilstol, dyner og klær :sjenert: Begynner å planlegge de siste tingene nå da, så snart har jeg forhåpentligvis en liten oversikt ;)

Skal straks ned til byen nå, treffe venninne H.. Tok postafen så kvalmen letta, og håper den holder seg langt langt borte ;)

Ha en fin kveld, søte snupper :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempekoselig å spise ute! :biggrin: Godt å treffe ei god venninne, og få muligheten til å skravle og le masse! Er så utrolig glad i venninnene mine, enkelte av dem er bare verdens herligste :hjerte:

H og meg planlegger en liten shoppingtur! :hoppe: Vi tror det blir til Stockholm, enten dagstur eller med en overnatting. Mest sannsynligvis en overnatting. Tenkte i midten/slutten av april. Håper virkelig vi får til tur, da får jeg masse å glede meg til den neste tiden. Pluss at det hadde vært deilig med en liten utflukt før jeg føder, regner med det blir en god stund til jeg får en slik mulighet etter juni ;)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig dag :) Det har begynt å snø her... igjen! :glare:

En god ting idag da var at jeg fikk pakke fra min kjære pappa og stemor i posten! :hjerte:Bare Minerals sminkesett pluss en Vitamin and Mineral Universal Concealer som er verdens beste! :biggrin:

Har ingen store planer for morgendagen egentlig. Blir vel å sitte å planlegge og fylle ut utstyrslista, og kanskje begynne å kikke litt på flybilletter og hotel i Stockholm ;)

Bare 4 dager igjen til 3D ultralyd! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Milla :klemmer:

Håper lillegutt vil vise seg frem å bli tatt bilder av da! Må nok ta med meg ei flaske med sterk saft sånn itillfelle han skulle sove :fnise:

-----------------------------------------

Fredag, og 3 dager igjen :hoppe:

To do list for tiden fremover

- Bytte fastlege

- Få time hos ny fastlege

- Glukose testen

- Snakke med kontaktsykepleier og finne en løsning - utsatt til neste uke

- Spørre jordmor om en terminbekreftelse

- Søke engangsstønaden hos NAV

- 3D UL!! :hjerte: :hjerte:

- Bestille vogn!

- Pusse opp barnerom :biggrin:

- Gå over utstyrslista, fylle inn tips og råd jeg har plukket opp på div nettsider og sette opp budsjett!

- Melde meg på trafikalt grunnkurs

- Bestille meg en time hos frisøren

- Søke om aleneforsørger stønader (midten av mars ca..)

- Ringe jobben og sørge for at feriepengene kommer på neste lønning

- Planlegge shoppingtur til Stockholm! :hjerte:

Fikk byttet fastlege igår, og har fått time der til fredag! Godt å få det unna :Nikke:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings from Stockholm ;)

Du er så godt i gang jo! :hoppe: Gøy!

Ang. tur til stockholm, det burde dere! Men dere burde minst ha en overnatting, for selv om man flyr så tar det 4-5 timer hver vei, pga at man må være tidlig ute før flyet, vente, fly, vente på bagasje og deretter inn til sentrum! Så det er ikke så mye man får tid til om man bare tar en dagstur. Men Stockholm er verdens beste by, så du bør virkelig dra :hjerte:

:kose Håper du har en fin dag søta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings from Stockholm ;)

Du er så godt i gang jo! :hoppe: Gøy!

Ang. tur til stockholm, det burde dere! Men dere burde minst ha en overnatting, for selv om man flyr så tar det 4-5 timer hver vei, pga at man må være tidlig ute før flyet, vente, fly, vente på bagasje og deretter inn til sentrum! Så det er ikke så mye man får tid til om man bare tar en dagstur. Men Stockholm er verdens beste by, så du bør virkelig dra :hjerte:

:kose Håper du har en fin dag søta! :klem:

Heeei søta mi :hjerte:

Det var slik vi også tenkte, så det blir nok en overnatting! :biggrin:

Så godt at du er litt kjent der nå, da kan du anbefale oss steder til shopping og sånn :biggrin:;)

Håper du koser deg masse masse i Stockholm snuppa mi :hjerte:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så stas med shoppingtur :strix:

Hvordan er formen i dag? :klemmer:

Jaa, jeg gleder meg allerede :strix:

Formen idag er faktisk veldig fin, noe uggen men ellers bra! har endelig fått sminka meg ordentlig siden jeg fikk ny sminke i posten igår! Har vært tom en stund og glemt å be pappa sende, og siden formen har vært så som så har jeg jo heller ikke akkurat hatt behov for sminke så ;)

Hvordan er formen din? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper jeg har vært heldig med byttet :)

Jeg fikk ikke kommet meg dit, vært småuggen hele uka. Men det er mulig jeg ikke trenger å dra, siden jeg skal til ny lege nå uansett :) Men skal se om jeg kan få tatt meg en tur dit neste uke, hun var visst på jobb på tirsdag så skal prøve da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag allerede! :dåne: Hvor blir alle dagene av?! Vet jo jeg ønsket at det skulle gå fort men hadde ikke regnet med at det faktisk skulle skje :rolleyes:

Jeg tror jeg har funnet sprinkelseng, skal se på den på mandag etter UL. Sengepakke med alt utstyr til 2000 kroner.. eneste er at den er hvit, og jeg har lyst på mørkebrun sprinkelseng :/ Også vet jeg ikke hvordan madrassen er, for jeg har lyst på noe skikkelig der. Men ser det greit ut, så tenker jeg å pusse ned den hvite malingen på sengen, grunne den og male den mørkebrun ;)

Shopping-turen begynner å ta form, vi har hvertfall funnet noen veldig greie billetter, og da får vi nesten 2 dager i Stockholm. Nå må vi bare finne et greit hotell som ikke er så veldig langt utenfor sentrum :) Har du noen forslag, Rekis? :fnise:

Ååå, jeg kjenner jeg gleder meg allerede :hoppe:

Ikveld får jeg besøk av bestis :hjerte: Hun trengte en skulder å gråte på :sukk: Mannfolk altså, gud så mange svin det finnes der ute :kjefte:

Anyway, ikveld skal vi trøstespise med pizza, brus og godteri! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...