Ambriel Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 15. februar 2010 Blåmor: Ja, begynner å bli rimelig lei.. men det er pga mye stress rundt meg for tida, det som utløser det Men det lille mirakelet er det som får meg gjennom dagene :rødme: Milla: Tida går kjempefort! Jeg sier det hver uke :dåne: Mamma blir med på UL igjen, hun hadde så lyst til å se Dinedama: *kremt* nå skal jeg prøve å forklare her Eller, enklere, jeg bare sender linken der jeg fant oppskriften Brukte denne malen: http://i115.photobucket.com/albums/n316/Ms...vognposeib9.jpg Og her finner du oppskrift og inspirasjon http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5478830&mpage=1 (Så kan jo evt dere andre lagre linken om dere vil ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 16. februar 2010 Magen min er litt i ulage om dagen, håper bare ikke jeg har fått noe magevirus/omgangssyke :/ Også enda en gladnyhet da, det SNØR! Oh, the joys of more snow Fant en nettside med noen utrolig kule bodyer igår da! Lurer på om jeg skal bestille meg en, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken http://www.probat.no/ny/probat/bebis/ Hvilken likte dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #623 Del Skrevet 16. februar 2010 Usj, krysser fingrene for at det ikke er magesyke Den administrerende direktør passer fint for husets nye sjef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. februar 2010 #624 Del Skrevet 16. februar 2010 Mamman min er en ku! Neida, men den var litt morsom! Håper det ikke er sykdom på vei kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2010 #625 Del Skrevet 16. februar 2010 hahaha så mange morsomme bodyer Jeg likte administrerende direktør og prompemannen Utrolig hvordan de lille skapningene kan prompe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #626 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. februar 2010 #627 Del Skrevet 16. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan er formen? Bra, heldigvis Ser ut som om det er gravidmagen min på morgenen bare som er litt rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #629 Del Skrevet 16. februar 2010 back at ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #630 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for praten igår Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for praten igår Håper du har en fin dag! Takk i lige måde ---------------------- *kremt* Sov leeenge idag Skal egentlig møte mamma i byen om et par timer, men jeg orker rett og slett ikke.. Er så sliten om dagene, uten helt å vite hvorfor.. Er vel bare en reaksjon på alt som skjer pluss at jeg nå er inne i den største vekstperioden til lillegutt... Det kjennes veldig godt på magen, den strekker seg og drar seg fremover :/ Ikke direkte vondt, men litt småubehagelig :/ Nattesøvnen er så som så, sikkert derfor jeg sover lenge. Kan ikke ligge som jeg vanligvis ligger (stabilt sideleie ), og heller ikke på ryggen (gravide skal ikke ligge på ryggen fra ca uke 20 og utover i svangerskapet), dessuten verker det i magen om jeg ligger på ryggen.. og ligger jeg helt på sida våkner jeg alltid på natta med at det benet som er nederst verker og er rastløst.. Jaja, i morgen er det time hos JM Så senere på dagen skal jeg ringe legen min når han har ringetid og fortelle han det både lærere, og praksisfolk har sagt til meg nå - det er ikke hensiktsmessig å ha meg i praksis! Jobber med en oppgave jeg har fått i førstehjelp. Så lurte jeg på om noen av dere som leser kan hjelpe meg litt med den ene oppgaven? - Ved prioritering i førstehjelp bruker en gjerne å inndele i haster, kan vente og må vente. Nevn situasjoner som kan plasseres i de ulike kategoriene. Foreløpig har jeg HASTER - Personer uten frie luftveier, personer med store blødninger/blodtap KAN VENTE - Bevisstløse personer som puster selv (legger i stabilt sideleie dersom ikke synlige skader tilsier noe annet)?, personer med lukkede bruddskader MÅ VENTE - personer i sjokk Korriger gjerne, og kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2010 #632 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har dessverre null peiling på sånn helse grerier, men det ser iallefall ganske logisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #633 Del Skrevet 17. februar 2010 Synes du oppsummerte det fint Vi lærte.... Haster: Pasienter med kritiske skader der sirkulasjon og respirasjon er truet. Trenger raskt førstehjelp (sideleie, stanse store blødninger) Kan vente: Alvorlig skadede, men foreløpig stabile. Må overvåkes. Må vente: Lett skadede. Dersom det er mange med alvorlige skader, og meget hardt skadde pasienter som det er små muligheter for å redde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. februar 2010 #635 Del Skrevet 17. februar 2010 Kanskje jeg skal kjøpe den "Mora mi er ei ku". Føler meg som ei ku om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. februar 2010 #636 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg fant masse tøffe der T-skjortene var også artige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #637 Del Skrevet 18. februar 2010 Da er Ambi up and running Har straks fått i meg en skive og er klar til å gå Gruer meg litt, vet ikke helt hva dagen vil bringe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 18. februar 2010 Er man hormonell om man sitter å tørker tårer mens man ser reprisen på at Marit Bjørgen vant OL gull igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. februar 2010 #639 Del Skrevet 18. februar 2010 Ikke noe mer hormonell enn meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 18. februar 2010 Godt det ikke bare er meg da Tårene trillet når de spilte nasjonalsangen! Lurer på hvordan det blir på 17.mai Timen hos JM gikk kjempefint! Blodtrykket mitt var perfekt idag - 120/60, urinen var kjempefin og symfysemålet mitt ligger sånn ca der det skal! Lillegutt vokser fint inni magen altså! Var veldig godt å snakke med jordmor, hun er forståelsesfull og var enig i at jeg ikke har noe i praksis å gjøre.. Så får vi bare se hva legen min sier når jeg ringer han om en halvtime Da jeg kom ned til JM og skulle sette meg å vente så satt det ei lita jente der og lekte med duplo. og idet jeg kommer inn spør hun "har du unge?" "Nei, men jeg har en baby i magen min" sa jeg.. "Ja, men har du unge hjemme?" spør hun igjen.. "Nei, ingen unge, bare en liten hund" svarer jeg... "Mamma har også baby, og jeg er 4 år" sier hun "er det lillebror eller lillesøster du har da?" "Jeg har lillebror" sier hun stolt "og han heter Lukas!" Så rett etterpå så kommer hun bort og setter seg på sida meg i sofaen og spør om jeg kan hjelpe henne med å sette sammen duploen... Utrolig hvor tillitsfulle noen barn er! Også så nydelig hun var Gleder meg bare mer og mer nå jeg altså Stakk innom H&M etterpå og kjøpte meg to nye gravid topper, og en mamma-joggebukse Nå skal jeg få i meg en skive, også skal jeg ringe legen! Gruer meg! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå