Ambriel Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 12. februar 2010 Huff dA Formen er grei eller? Slitsomt med tunge dager,håper det er lenge til du får en sånn igjen. Vært skikkelig dårlig på å skrive her inne,men følger med.Skal bli flinkere. Du er jo så flink til å komme med råd og trøstenede ord hos meg JM har vel bedre tid og dette er det eneste de driver med,så er vel ikke uvanlig å sitte igjen med sånne følelser etter legetime dessverre. Håper resten av dagen og kvelden blir bedre Formen er sliten, og tung i hodet og kroppen :/ Æsj, lei av å føle meg sånn. Vil ha lykkelige omstendigheter, NÅÅ! Godt det "bare" er 3,5 mnd til fødsel, blir ikke noe overtid her i gården nei, da skal jeg sette igang fødselen selv Heldigvis har jeg en grei jordmor, det hjelper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2010 #602 Del Skrevet 12. februar 2010 Bare innom med en oppmuntrings- Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. februar 2010 #603 Del Skrevet 12. februar 2010 Miss you cutiepie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 13. februar 2010 Bare innom med en oppmuntrings- Håper du får en fin helg! Tusen takk for God helg til dere også Miss you cutiepie! I miss you too sweetheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 13. februar 2010 Litt bedre dag idag. Hjalp å snakke og gråte litt hos mamma igår Ble bytur idag, og har nå kjøpt dyne til vognposen! Så i morgen blir det sying! Var på biblioteket og lånte et par bøker av Gro Nylander, ble sittende å kikke i et navneleksikon og der fant jeg et navn jeg likte veldig godt! Hørt det mange ganger før, men fikk ikke opp øynene for det før jeg så det skrevet! Hmm, skal ikke være lett med navn Har også kjøpt gave og laget kort til min hemmelige venn på Juniforumet på babyverden. Gøy Så fikk lillegutten et par småting Også en blomst til verdens beste mamma Resten av kvelden skal jeg nyte på sofaen foran tv'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. februar 2010 #606 Del Skrevet 13. februar 2010 Navn må være noe av det vanskeligste, det er jo liksom noe som alltid kommer til å følge babyen. Står du mellom mange forskjellige eller begynner du å se litt mer hvilke du liker best? Bra du har mamman din, min erfaring er at det alltid hjelper og snakke med mammaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2010 #607 Del Skrevet 13. februar 2010 Leit å høre om tunge dager Godt å høre at dagen idag var bedre! Håper morgendagen blir like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 13. februar 2010 "Courage is to fight, even if it is a losing battle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 #609 Del Skrevet 14. februar 2010 Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2010 #610 Del Skrevet 14. februar 2010 Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for hilsner jenter Etter 8 laaange timer er vognposen ferdig! Av mangel på forsøkskanin fikk bamsen til lillegutt prøve den ut http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/DSC01316.jpg http://i115.photobucket.com/albums/n316/Ms.../DSC01315-1.jpg http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/DSC01317.jpg http://i115.photobucket.com/albums/n316/MsOlsen/DSC01319.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 #612 Del Skrevet 15. februar 2010 Wow! Har du seriøst lagd den? :dåne: Du er dødsflink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. februar 2010 #613 Del Skrevet 15. februar 2010 Sier meg enig med hun over meg, du er virkelig flink! Den var kjempefin og så veldig profesjonell ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. februar 2010 #614 Del Skrevet 15. februar 2010 Flinka! Den så deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #615 Del Skrevet 15. februar 2010 Woooow den var fin! Så utrolig flink du er!!!!!! Den skal nok lille gutt kose seg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. februar 2010 #616 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Wow!Du er råflink! takk for praten i går forresten Endret 15. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 15. februar 2010 Åååw, tusen takk jenter Dere er så søte! Gleder meg masse til lille skjønningen min kan ligge i den jeg :rødme: Dinedama: Den er faktisk ikke så vanskelig å sy, bare symaskina som ikke var helt på min side igår, derfor lang tid hehe *Dream*: Takk i lige måde, kjempekoselig! --------------------------------- 25 UKER Vært kvalm igjen idag, og ikke følt meg helt god Tilbringt dagen i senga med "På vei" av Gro Nylander, hun skriver veldig bra synes jeg! Blir nok til at jeg bestiller et par av bøkene hennes Merker livmora mi trener seg opp til fødsel, kjenner kynnere. Litt merkelig følelse. Også tror jeg at jeg kjenner lillegutt hikke innimellom! Trodde det var spark, men synes det virker litt for "rytmisk" til at det skal være det, så mistenker hikke Bare 2 uker til jeg får se den lille skatten min igjen også, og da får jeg forhåpentligvis se han skikkelig!! Ååå, som jeg gleder meg! "Bare" 15 uker og 3 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 15. februar 2010 #618 Del Skrevet 15. februar 2010 Så flink du er til å sy! Imponert! Skjønner at det er kjett å føle seg uggen og dårlig neste hele tiden, men du får bare holde motet oppe og tenke på det lille vidunderet som godgjør seg i magen din :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #619 Del Skrevet 15. februar 2010 Hurra for 25uker Utrolig hvor fort tiden går.... :dåne: Spennende med UL. Noen som skal være med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2010 #620 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvordan har du laget den? Har du bare kjøpt en dyne og sydd på trekk eller? :klø: Jeg syns den så skikkelig proff ut! Hvis jeg ikke hadde hatt vognpose skulle jeg laget en slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå