Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2010 #581 Del Skrevet 8. februar 2010 Må nok innrømme at jeg så smått har begynt.. uten å nevne noe mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 8. februar 2010 Ble en liten bytur på meg idag, godt å bare komme seg ut bittelitt Kjøpte dåpsgave til sønnen til venninna mi som skal ha dåp på søndag Så til meg selv kjøpte jeg jordnøttolje, som jeg skal begynne å smøre meg med fremover mot fødsel i håp om å hindre at jeg skal revne Grøss, for en tanke! Ellers ble det bare litt titting. Prøvde egentlig å finne en topp siden jeg skal ut å feire ei venninne som fyller år i morgen, men fant ikke noe :/ så jeg skal se gjennom skapet mitt i morgen for å se om jeg har noe som fortsatt passer Ringte legekontoret og de hadde ikke fått svar på prøven, så jeg skal ringe igjen i morgen.. spent på svaret der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. februar 2010 #583 Del Skrevet 8. februar 2010 Åh, den oljen må du ikke begynne med enda... Vent til du er over uke 30 Tror egentlig ikke de anbefaler før de siste 5 ukene. Forklaring av bruk, beklager språket Bruk to fingre inne i kjeden, og tommelen på utsiden, så masserer du liksom mellomkjøttet mellom de to fingrene på innsiden og tommelen på utsiden. Prøv å strekke litt. Og IKKE ha sex etter bruk, den gjør kjeden tør på en helt annen måte :/ I følge min JM har dette god effekt Btw, man kan faktisk ta en test hjemme for å sjekke om man har UVI, så det på apoteket idag Kjøpe pH-stix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 8. februar 2010 Åh, den oljen må du ikke begynne med enda... Vent til du er over uke 30 Tror egentlig ikke de anbefaler før de siste 5 ukene. Forklaring av bruk, beklager språket Bruk to fingre inne i kjeden, og tommelen på utsiden, så masserer du liksom mellomkjøttet mellom de to fingrene på innsiden og tommelen på utsiden. Prøv å strekke litt. Og IKKE ha sex etter bruk, den gjør kjeden tør på en helt annen måte :/ I følge min JM har dette god effekt Btw, man kan faktisk ta en test hjemme for å sjekke om man har UVI, så det på apoteket idag Kjøpe pH-stix. Tusen takk for forklaring, for jeg lurte nemlig på det der Selv om det hørtes mer ut som forspill Kan jo bli en interessant opplevelse Hmm, leste idag at man burde begynne sånn midtveis i svangerskapet med det jeg :klø: Akkurat sex delen vil vel ikke bli et problem her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. februar 2010 #585 Del Skrevet 8. februar 2010 Høres veldig interessant ut! Jeg kom på at Stearinpikken kalte sin kjære for JM. Oh well Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 8. februar 2010 Høres veldig interessant ut! Jeg kom på at Stearinpikken kalte sin kjære for JM. Oh well Ja ikkesant vel det høres interessant ut? kan jo bli en morsom affære på badet det der Haha, ja det stemmer at hun gjorde det! Det tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. februar 2010 #587 Del Skrevet 8. februar 2010 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 8. februar 2010 Natta Natta søta mi Sove godt og drømme søte drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2010 #589 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har også lest at man skal begynne å bruke sånn olje noen få uker før bare (morsom smiley ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #590 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi reiser til familiehytten imorgen tidlig, så her går dagen med til pakking Oppfør deg fint mens jeg er borte, tar gjerne en prat når jeg er tilbake Stor tirsdags . Brumm hilser til Tequila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 9. februar 2010 Hmm, men da venter jeg uansett med å begynne til jeg skal til jordmor neste torsdag, så skal jeg spørre henne da Ikveld skal jeg ut å treffe masse venninner jeg ikke har sett på lenge.. Kan jo blir morsomt, og forhåpentligvis får jeg ikke masse spørsmål om S og alt.. Orker rett og slett ikke diskutere det ikveld, for jeg blir skikkelig uvel av hele situasjonen Så kommer det store spørsmålet da, what to wear? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi reiser til familiehytten imorgen tidlig, så her går dagen med til pakking Oppfør deg fint mens jeg er borte, tar gjerne en prat når jeg er tilbake Stor tirsdags . Brumm hilser til Tequila Gjør jeg ikke alltid det da? Stor tirsdags tilbake! Og lille tequila sender en nesenuss til Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2010 #593 Del Skrevet 9. februar 2010 Den smukke kler alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. februar 2010 #594 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper du hadde en fin kveld i går Alt som viser magen synes jeg er superfint forresten Jeg er for mageshowoff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 10. februar 2010 Serenity: Jeg hadde en kjempekoselig kveld igår! Fikk et par spm om S, men bare svarte kort så forstod dem det, heldigvis Det var utrolig godt å komme seg ut, god mat, verdens beste jenter Ble mye latter da vi har ei som snakker rett fra levra Sitter på vent i tlf til legekontoret nå for å høre om de har mottatt svar på prøven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 10. februar 2010 Ingen UVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2010 #597 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. februar 2010 #598 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan går det? Hei Det går litt sånn opp og ned.. Noen dager er lette å komme seg gjennom, mens idag har jeg en av de litt tyngre dagene ------------------------------------- Skulle egentlig til byen og kjøpt en dyne til vognposen jeg skal sy, men jeg er rett og slett bare ikke i humør til det.. Mulig jeg tar meg en tur ut med mamma i morgen Håper på å få sydd den på søndag.. Godt jeg har jordmor time til torsdag, følte legen ikke tok meg seriøst nok sist jeg var der, så skal bli godt å få pratet litt med jordmor igjen kjenner jeg Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. februar 2010 #600 Del Skrevet 12. februar 2010 Huff dA Formen er grei eller? Slitsomt med tunge dager,håper det er lenge til du får en sånn igjen. Vært skikkelig dårlig på å skrive her inne,men følger med.Skal bli flinkere. Du er jo så flink til å komme med råd og trøstenede ord hos meg JM har vel bedre tid og dette er det eneste de driver med,så er vel ikke uvanlig å sitte igjen med sånne følelser etter legetime dessverre. Håper resten av dagen og kvelden blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå