Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble en liten bytur på meg idag, godt å bare komme seg ut bittelitt ;)

Kjøpte dåpsgave til sønnen til venninna mi som skal ha dåp på søndag :) Så til meg selv kjøpte jeg jordnøttolje, som jeg skal begynne å smøre meg med fremover mot fødsel i håp om å hindre at jeg skal revne :overrasket: Grøss, for en tanke!

Ellers ble det bare litt titting. Prøvde egentlig å finne en topp siden jeg skal ut å feire ei venninne som fyller år i morgen, men fant ikke noe :/ så jeg skal se gjennom skapet mitt i morgen for å se om jeg har noe som fortsatt passer :fnise:

Ringte legekontoret og de hadde ikke fått svar på prøven, så jeg skal ringe igjen i morgen.. spent på svaret der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den oljen må du ikke begynne med enda... Vent til du er over uke 30 :) Tror egentlig ikke de anbefaler før de siste 5 ukene.

Forklaring av bruk, beklager språket :fnise:

Bruk to fingre inne i kjeden, og tommelen på utsiden, så masserer du liksom mellomkjøttet mellom de to fingrene på innsiden og tommelen på utsiden. Prøv å strekke litt. Og IKKE ha sex etter bruk, den gjør kjeden tør på en helt annen måte :/

I følge min JM har dette god effekt :)

Btw, man kan faktisk ta en test hjemme for å sjekke om man har UVI, så det på apoteket idag :) Kjøpe pH-stix.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den oljen må du ikke begynne med enda... Vent til du er over uke 30 :) Tror egentlig ikke de anbefaler før de siste 5 ukene.

Forklaring av bruk, beklager språket :fnise:

Bruk to fingre inne i kjeden, og tommelen på utsiden, så masserer du liksom mellomkjøttet mellom de to fingrene på innsiden og tommelen på utsiden. Prøv å strekke litt. Og IKKE ha sex etter bruk, den gjør kjeden tør på en helt annen måte :/

I følge min JM har dette god effekt :)

Btw, man kan faktisk ta en test hjemme for å sjekke om man har UVI, så det på apoteket idag :) Kjøpe pH-stix.

Tusen takk for forklaring, for jeg lurte nemlig på det der :sjenert: Selv om det hørtes mer ut som forspill :fnise: Kan jo bli en interessant opplevelse :fnise:

Hmm, leste idag at man burde begynne sånn midtveis i svangerskapet med det jeg :klø:

Akkurat sex delen vil vel ikke bli et problem her da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Høres veldig interessant ut!

:ler: Jeg kom på at Stearinpikken kalte sin kjære for JM.

:hoho:

Oh well :rolleyes:

Ja ikkesant vel det høres interessant ut? :fnise: kan jo bli en morsom affære på badet det der :fnise:

Haha, ja det stemmer at hun gjorde det! Det tenkte jeg ikke på! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lest at man skal begynne å bruke sånn olje noen få uker før bare :opplyser: (morsom smiley :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Vi reiser til familiehytten imorgen tidlig, så her går dagen med til pakking ;)

Oppfør deg fint mens jeg er borte, tar gjerne en prat når jeg er tilbake :)

Stor tirsdags :klemmer: .

Brumm hilser til Tequila :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men da venter jeg uansett med å begynne til jeg skal til jordmor neste torsdag, så skal jeg spørre henne da ;)

Ikveld skal jeg ut å treffe masse venninner jeg ikke har sett på lenge.. Kan jo blir morsomt, og forhåpentligvis får jeg ikke masse spørsmål om S og alt.. Orker rett og slett ikke diskutere det ikveld, for jeg blir skikkelig uvel av hele situasjonen :sukk:

Så kommer det store spørsmålet da, what to wear? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til familiehytten imorgen tidlig, så her går dagen med til pakking ;)

Oppfør deg fint mens jeg er borte, tar gjerne en prat når jeg er tilbake :)

Stor tirsdags :klemmer: .

Brumm hilser til Tequila :hund:

Gjør jeg ikke alltid det da? :lur:

Stor tirsdags :klemmer: tilbake! Og lille tequila sender en nesenuss til Brumm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serenity: Jeg hadde en kjempekoselig kveld igår! Fikk et par spm om S, men bare svarte kort så forstod dem det, heldigvis :)

Det var utrolig godt å komme seg ut, god mat, verdens beste jenter :hjerte: Ble mye latter da vi har ei som snakker rett fra levra :fnise:

Sitter på vent i tlf til legekontoret nå for å høre om de har mottatt svar på prøven min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvordan går det?

Hei :klemmer:

Det går litt sånn opp og ned.. Noen dager er lette å komme seg gjennom, mens idag har jeg en av de litt tyngre dagene :sukk:

-------------------------------------

Skulle egentlig til byen og kjøpt en dyne til vognposen jeg skal sy, men jeg er rett og slett bare ikke i humør til det.. Mulig jeg tar meg en tur ut med mamma i morgen :) Håper på å få sydd den på søndag..

Godt jeg har jordmor time til torsdag, følte legen ikke tok meg seriøst nok sist jeg var der, så skal bli godt å få pratet litt med jordmor igjen kjenner jeg :sukk:

Ha en fin helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dA :sukk: Formen er grei eller? Slitsomt med tunge dager,håper det er lenge til du får en sånn igjen.

Vært skikkelig dårlig på å skrive her inne,men følger med.Skal bli flinkere. Du er jo så flink til å komme med råd og trøstenede ord hos meg :hjerte:

JM har vel bedre tid og dette er det eneste de driver med,så er vel ikke uvanlig å sitte igjen med sånne følelser etter legetime dessverre.

Håper resten av dagen og kvelden blir bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...