Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjente på utsiden for første gang i går :jepp: Ælen ble selvfølgelig for sein :lol:

Ååå så morro!! :jepp: Det er så fantastisk! :rødme:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker!! :hoppe:

Da har jeg fått unna et par ting til på min utstyrsliste ;)

Har kjøpt baby dundyner, ei til vogna og ei til senga! Så har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe City Cross vogna! Også fyller jo Emmaljuga 85 år iår, så de har laget en Celebration kolleksjon, og der har de en utrolig fin stelleveske :sjenert:

Er den ikke fin? :biggrin:

Jada, den skal Ambi ha :fnise:

Ellers idag ble det å kikke litt på tapet. Har funnet en jeg liker, men fikk ikke med prøve siden det var bestillingvare :( Men den er lys lys beige, med "svake" sølvstjerner i.. Tror den kan bli veldig fin å ha på en vegg på barnerommet. Men vi får se, det skal jo settes opp også og jeg vet ikke helt hva jeg orker fremover, så tar litt og litt ;)

Fikk min ukentlige mail fra babyverden idag! og fikk litt sånn små"panikk" når det stod:

"Mangelen på surfaktant er blant de største utfordringene når barn er født for tidlig, men blir barnet født nå, vil det kunne overleve hvis det får den hjelpen det trenger. Det beste er likevel å forbli i livmoren til svangerskapet er fullgått. Ved begynnende for tidlig fødsel, settes en sprøyte med kunstig surfaktant inn til barnet for å modne lungene litt raskere. De yngste barna som har overlevd for tidlig fødsel, var omtrent 23 uker gamle."

:overrasket:

Og forresten så er lillegutt nå

Vekt: 500 g

CRL: 20 cm

Full lengde: 28 cm

Lille bolla mi begynner å bli stor :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive at jeg fikk Hunter støvlene i posten idag! :hoppe: Og jeg er forelsket i dem! Kan nesten ikke vente til snøen blir bytta ut med regn :fnise:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta! Det ser ut som jeg ikke reiser til Barcelona i påsken pga at pappa er blitt sykemeldt, vil du kanskje ha besøk? Isåfall går det jo ann å utsette tapetoppsett osv til da, så kan du få 2 hjelpende hender! :jepp:

Altså, mener ikke hele påsken, men feks en helg? ;)

:kose:

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sweetie :kose:

Jeg skal sjekke ang påska, det hadde vært utrolig koselig! :jepp: Har ikke planlagt så langt frem i tid enda pga praksisen og slikt, når jeg ikke helt vet hva som skjer :) Det er jo heldigvis en bitteliten stund til så ;)

--------------------------------------

Stille og rolig dag idag, ingen planer og godt er det, for det snør nemlig kameler ute :glare:

Skal til legen igjen på torsdag, forhåpentligvis vet jeg litt mer om tida fremover etter å ha vært der :) Jeg prøver så godt jeg kan å lese til medikamentregningseksamen som vi skal ha neste torsdag, men jeg klarer bare ikke konsentrere meg.. Det er altfor mye som skjer i hodet mitt for tida, jeg har plutselig ansvar for alt og det skremmer meg sånn, selv om jeg vet innerst inne at jeg ikke er alene og at jeg vil klare meg fint.. Jeg klarer ikke flere oppturer etterfulgt av nedturer, og tomme løfter.. Jeg har null mer å gå på nå, og jeg er psykisk utslitt :sukk:

Jeg vil hvertfall si TUSEN TAKK til dere som skriver her, som leser klagene mine, og som kommer med støttende ord og klemmer! Det betyr veldig mye for meg :klemmer:

Og til deg, SouthernStar: Du er fantastisk :hjerte: Uten deg den siste mnd så hadde jeg vært langt der nede enda! Du kommer med oppmuntrende ord, du hører på det jeg har å si, prøver å vri og vende det på morsomme måter som gjør at jeg klarer å presse frem et smil mellom tårene! Tusen tusen takk :klemmer::hjerte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Forstår godt det er mye å skulle takle og tenke på, men du har mange rundt deg som bryr seg og som helt sikkert stiller opp for deg og den lille :klem:

Synes du er tøff som står på, til og med studerer du ved siden av, flinka!

Hvis du trenger å prate vet du hvor du finner meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for praten :klemmer:

Det er jeg som skal takke deg :klemmer:

Innså jo i ettertid at jeg aldri fikk spurt hvordan DU har det?! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs om han ikke sover da :fnise: De gjør visstnok det når man er i bevegelse, selv om det høres litt merkelig ut :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille J? :lur: Har du sagt noe navn som jeg ikke har fått med meg? :lur:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sagt og sagt :fnise: Bare luftet noen ideer for Milla på fjesbuki ;) Bruker bare J som foreløpig navn da, det som er favoritten min, så får vi se hva han er når han kommer ut da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Oj det var ikke meningen å si noe mer enn jeg skulle..... mener å ha lest tidliger i boken din om at du forløpig kalte han for det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det var ikke meningen å si noe mer enn jeg skulle..... mener å ha lest tidliger i boken din om at du forløpig kalte han for det.. :sjenert:

Det går så bra så ;) Er jo ingen hemmelighet sånn sett da, selv om jeg ikke har skrevet noe i boka tidligere... Mer jeg som ikke vil bruke så mye navn siden jeg ikke vet om det passer han, står litt mellom J, A og E (selv om ikke det sier dere andre så veldig mye :fnise:).. Så foreløpig har det bare blitt J siden det er favoritten min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...