Gå til innhold

Glemte spørsmålet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

I forhold til innlegget mitt: Glemte en ting jeg (svever visst litt på skyer ennå, hehe). Noen andre her inne som har tilsvarende erfaringer med trekant slik som meg? Svarer også på spørsmål om noen skulle l ure på noe ang hvordan jeg fikk til dette rent praktisk eller andre ting

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
I forhold til innlegget mitt: Glemte en ting jeg (svever visst litt på skyer ennå, hehe). Noen andre her inne som har tilsvarende erfaringer med trekant slik som meg? Svarer også på spørsmål om noen skulle l ure på noe ang hvordan jeg fikk til dette rent praktisk eller andre ting

Har hatt noen trekanter opp igjennom ja, både med 2 kvinner og med 2 menn, jeg personlig foretrekker at vi er 2 menn på en kvinne, men for all del 2 kvinner er også herlig.

Hvordan fant dere denne jenta? I min erfaring er det vanskelig (dog ikke umulig) å få med kvinner for KKM 3kanter?

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Typen ville at jeg skulle finne en slik at det ble slik jeg ønsket så jeg gjorde det på egenhånd.... Sjekket ut noen kontaktsider. fant en side som heter fuck2night og satte inn en annnonse der. fikk utrolig mange svar med mange av de var nok bare fake..... Har mailet med 3 stk der som virker seriøse og som vi skal få til å treffe ved senere anlednig...

Hun jeg fant for oss møtte jeg på på en chatteside som heter eros chat.... Vi snakket endel der og utvekslet bilder og msn og til slutt tlf nr.... Var uerfaren på å finne sexpartnere på nett jeg men viste seg å være såre enkelt faktisk.... Man må bare luke ut de som ikke er den de sier de er eller ikke er seriøse og det er ikke så vanskelig....

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Typen ville at jeg skulle finne en slik at det ble slik jeg ønsket så jeg gjorde det på egenhånd.... Sjekket ut noen kontaktsider. fant en side som heter fuck2night og satte inn en annnonse der. fikk utrolig mange svar med mange av de var nok bare fake..... Har mailet med 3 stk der som virker seriøse og som vi skal få til å treffe ved senere anlednig...

Hun jeg fant for oss møtte jeg på på en chatteside som heter eros chat.... Vi snakket endel der og utvekslet bilder og msn og til slutt tlf nr.... Var uerfaren på å finne sexpartnere på nett jeg men viste seg å være såre enkelt faktisk.... Man må bare luke ut de som ikke er den de sier de er eller ikke er seriøse og det er ikke så vanskelig....

Vi har ikke brukt de sidene du nevner, men andre tilsvarende. Hva med trekant med 2 menn? :)

Endret av MikeWaters
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Det er også helt klart en spennende tanke, typen er åpen for det og han, men han vil da helst ha en eldre mann, type 50+ og jeg er ikk ehelt sikker på om det er noe for meg ( vi er selv i 30 årene)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Det er også helt klart en spennende tanke, typen er åpen for det og han, men han vil da helst ha en eldre mann, type 50+ og jeg er ikk ehelt sikker på om det er noe for meg ( vi er selv i 30 årene)

Vi er i midten av 30 årene, du får si at du ønsker deg en 20-åring så kan dere møtes på halveien :)

Vi har også hatt parsex, og det var utrolig herlig. Dere har mange spennende stunder foran dere, ikke gjør det for ofte, da bevarer dere spenningen over lengre perioder. Det må være krydder, ikke hovedretten ;)

Endret av MikeWaters
Gjest Gjest_Helen_*
Skrevet

Har hatt god erfaring med både eros chat og fuck2night jeg og, sol sin chatteside er heller ikke dum.......... Kanskej vi ses der... hehe

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Kanskje det du, har planer om å finne en til helgen allerde vi, kanskje 2 til og med, hehe

Skrevet

Har god er faring med å finne anonyme jenter på nett jeg og... må bare ta tlf test for å se om det er den man tror elelr en fjortisdust man prater med. gjør man det så er det en fin måte å knytte nye bekjentskaper på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...