Gossip girl Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har trodd det var en blodprøve fra armen jeg. Men vennina mi hadde valget mellom å få et rør inn i nesen eller ned i halsen til noen slimhinner. Hvordan har dere blitt testet for dette?
ashera Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Nesepinne er vel standard. Men prøven ble ikke analysert, til trross for at jeg er i risikogruppe. :klø:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Man testes for svineinfluensa ved hjelp av en nasofarynx-prøve som man tar fra nesen og en prøve som man tar fra svelget.
Aurora M. Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Etter det jeg forstår er det sjelden de tester folk nå. Kommer sikkert litt an på hvor du bor (hvor mye ressurser de har til rådighet) og selvsagt hvor syk du er. Selv har jeg ligget rett ut i snart 2 uker nå, og de antar det er svineinfluensa, men har ikke blitt testet.
Xtra_lilje Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 En jeg kjenner, jobber med gris, og måtte følgelig testes for svineinfluensa. hun ble testet med nesepinn og pinn i svelget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå