Gå til innhold

Kjønnssykdom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i et års tid, testet meg selv for sykdommer før det ble "seriøst" og jeg hadde ingen - spurte ham og han sa han ikke hadde noen heller. Har i ettertid oppdaget at han har legeskrekk og antagelig aldri har faktisk testet seg - men han hadde ikke hatt sex på et par år da vi ble sammen så regnet det egentlig som "trygt nok" uansett.

Da vi hadde vært sammen 3 måneder eller noe fikk han veldig vondt i pikken - føltes visstnok som om den brant/skinnet var "for lite" og opphovnet. Vi avskrev det da med at vi hadde hatt for mye sex (hadde hatt en uvanlig aktiv helg) og at den bare var litt sår.

Nå i helga skjedde det igjen, uten at det var noen mulighet for at han kunne være sår eller noe :/ Vi prøvde å ha sex men måtte avbryte halvveis. Prøvde igjen i går og det gikk ikke da heller... Og nå synes jeg det "brenner" hos meg også :snurt:

Er det noen kjønnssykdom som oppfører seg slik, ser ikke noen ytre merker av noe slag eller andre symptomer. *håpe det er noe ufarlig*

(Mannen er beordret til å bestille legetime idag!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...