Gå til innhold

Mensen 2 gang?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått mensen får 2 gang denne måneden. Noe som aldri har skjedd før.... Noen som har vært borti dette? å vet hva det kan være? Har lest litt om sopp infeksjon at man kan få mensen da, men det har jeg hatt før.. å jeg har ikke soppinfeksjon...fikk mensen igjen i dag! så vill vente å se hvordan blødninger er å hvor lenge det varer... Jeg har bittesmå smerter i forhold til vanlig å blør ikke så mye som jeg gjør til vanlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden forrige menstruasjon da? For 2. gang denne måneden sier ikke så mye når det allerede er den 28 ;) Om du hadde forrige mens den 1. så er det jo helt normalt å få den igjen nå.

Skrevet

Jeg hadde eggløsning får 10 dager siden, så jeg får ikke dette helt til å gå opp.... Jeg fikk mens den 5 denne måneden... å dette har aldri skjedd før så får det ikke helt til å gå opp..

Skrevet

Det er ikke en sånn eggløsningsblødning da? :klø:

Skrevet

Det er det jeg ikke vet. jeg blør litt mindre enn til vanlig og man får den mensen "følelsen" i magen... når egget fester seg til livmoren har jeg hørt at man ofte får blødninger. Noen som har greie på om disse blødningene kan minne om vanlig mens?!

Skrevet
Jeg hadde eggløsning får 10 dager siden, så jeg får ikke dette helt til å gå opp.... Jeg fikk mens den 5 denne måneden... å dette har aldri skjedd før så får det ikke helt til å gå opp..

Om du fikk den den 5. forrige gang, så er jo det faktisk over tre uker siden. Du har jo bare fått den litt tidlig denne gangen. Det er slett ikke unormalt at mensen kan komme en uke tidlig eller en uke sent en gang iblant. Ikke noe å stresse over. De færreste får mensen med nøyaktig 28 dagers mellorom hver eneste gang.

Skrevet

Syns bare det er rart at de ikke har skjedd før... Har hørt at det kan muligens skje pga mye stress å tenking også... fø eggløsning å under eggløsning hadde jeg ubeskyttet sex...

Skrevet

Har lest lit at festeblødning kan minne om menstrasjon?! den kom jo 1 uke for tidlig. er det noe mulighet får at det kansje kan være festeblødning?

Skrevet

Har et veldig hardt punkt nere på magen og sykt oppblåst. har også hatt smerte der å vært hoven?!? Noen som har troa på at dette kan være symptomer på graviditet/festesmerter/blødning?

Gjest Gjest_Tornerose_*
Skrevet
Har et veldig hardt punkt nere på magen og sykt oppblåst. har også hatt smerte der å vært hoven?!? Noen som har troa på at dette kan være symptomer på graviditet/festesmerter/blødning?

jeg ville ha tatt kontakt med lege. Festesmerter har jeg ikke hørt om,men.. :sjenert:

jeg pleier også å få vondt i magen/oppblåst,hoven følelse

dagene før og de første dagene av mensen..

Brukte Femal en periode,men det er jo litt dyrt da.

Koster en 279 kr..men de fungerte..Nattlysolje koster rundt

90 kr på apoteket og er bra mot menssmerter også.

jeg skal begynne med det igjen.. :jepp:

Skrevet

festesmerter/blødning som i graviditet....

Jeg hadde blødning kun i 3 dager noe som aldri har hendt før!!!:S noen som har vert borti det samme?

Tror jeg skal ta en gravitest denne uken for sikkerhetskyld..

Skrevet
festesmerter/blødning som i graviditet....

Jeg hadde blødning kun i 3 dager noe som aldri har hendt før!!!:S noen som har vert borti det samme?

Tror jeg skal ta en gravitest denne uken for sikkerhetskyld..

Hva fant du ut??

Var du gravid?

Skrevet
Hva fant du ut??

Var du gravid?

Jeg skulle hatt mens får en uke siden i dag, har følt at denne skulle komme men ingen mens!

Tok test på Fredag å den viste" ikke gravid"... Så jeg vet ikkke jeg!

Skrevet

hei hei!

Jeg fikk mensen den 9 oktober,blødde 7 dager. så begynte jeg å blø igjen 28 oktober... blødde ganske mye i 2 dager, så mindre og mindre i 2 dager til.... skulle ha mensen lørdag som var, men ingenting har skjedd... har menssmerter, og det har jeg hatt siden den 28... har tatt graviditetstest, men den var negativ... vet ikke hva som skjer jeg:(

Skrevet
hei hei!

Jeg fikk mensen den 9 oktober,blødde 7 dager. så begynte jeg å blø igjen 28 oktober... blødde ganske mye i 2 dager, så mindre og mindre i 2 dager til.... skulle ha mensen lørdag som var, men ingenting har skjedd... har menssmerter, og det har jeg hatt siden den 28... har tatt graviditetstest, men den var negativ... vet ikke hva som skjer jeg:(

Oida!:O Føler med deg :( blødde i 3 dager 1 uke før "kommende" mens som aldri kom jeg.... å det var bare fersk blod heletida, ikke sånn brunlig så pleier å komme ved slutten av mens. å mildere menssmerter enn vanlig som bare varte 1 dag! har aldri skjedd hos meg før.... så lurer på om det skjer noe der nede eller ikke :S er veldig oppblåstogså å vært det i 2 uker nå... huff...

Skrevet
Oida!:O Føler med deg :( blødde i 3 dager 1 uke før "kommende" mens som aldri kom jeg.... å det var bare fersk blod heletida, ikke sånn brunlig så pleier å komme ved slutten av mens. å mildere menssmerter enn vanlig som bare varte 1 dag! har aldri skjedd hos meg før.... så lurer på om det skjer noe der nede eller ikke :S er veldig oppblåstogså å vært det i 2 uker nå... huff...

mensen 10 dager forsinket:( inget tegn!

Gjest Gjest_Anja_*
Skrevet

Jeg har opplevd noe liknende...

Fikk mensen lørdag 24. oktober -da varte den i nesten to uker... Så fikk jeg fri fra blødningene i ca 3 dager. så kom den IGJEN 2 uker etter forje mens. startet... Skjønner ingenting jeg...

Skrevet
Jeg har opplevd noe liknende...

Fikk mensen lørdag 24. oktober -da varte den i nesten to uker... Så fikk jeg fri fra blødningene i ca 3 dager. så kom den IGJEN 2 uker etter forje mens. startet... Skjønner ingenting jeg...

hmmm rart!!! jeg har enda ikke fått mens! tok test i går men var negativ ! å i dag trodde jeg mensen kom pga murring nere i maggen å stikking, å lignende menssmerter i korsrygg & bekkenet.....

skjønner ikke no :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...