Gå til innhold

Når kommer posten?


Gjest Gjest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*

Jeg venter spent på en noe som kommer i i posten som jeg glemte igjen, det ble sendt på mandag kl 9 fra en plass to timer unna, så det burde komme idag. Jeg trenger det så fort som mulig! (Er pakke med bankkort, førerkort, busskort, studentkort, osv. jeg er ganske stuck uten dette)

Noen som vet om man kan finne ut når posten kommer der man bor? Fant ikke noe på posten.no Jeg har ikke bodd her så lenge så vet ikke av egen erfaring når den kommer.

Bor i Oslo (Etterstad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel ann på ruta til din postmann.

Her hos oss kommer posten normalt sett rundt kl 11, men om hun er syk og vikaren tar over så kommer den ikke för ca 14, fordi de har to forskjellige rutiner på ruta.

(vikaren tar en annen vei og gjör alt litt motsatt i forhold til den vanlige som kommer med posten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd mange steder i landet og kan bare si at sånn generelt kommer posten en gang mellom 11 og 14 avhengig om man er tidlig eller sen på ruten.

Meeeen, venter man på noe man MÅ ha, kommer posten alltid sent :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss meg kommer den som regel mellom 13:30 og 14:45 mellom mandag og Fredag og på Lørdagen så kommer den mellom 12:00 og 13:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest postdama

Hei!

Hva med å dra ned til distribusjonen å hente brevet/pakken personlig?? Hvor jeg jobber hender det støtt at noen kommer innom for å hente pass ol. når de ikke kan vente til budet legger det i postkassen! Posten er forøvrig ferdig sortert innen kl 09 hos oss.

Nå har vi "bare" 25.000 husstander så jeg vet ikke hvordan det er i Oslo :-) Verdt et forsøk i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noe jeg har lært meg er at posten kommer når den kommer... Og at en pakke kommer den dagen man tror kan man ikke regne med. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...