Gjest ts Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 i dag klarte hun å si til prinsesse marta: ja du vet hvordan du skal provosere. noen andre som så det? godt marta "tok igjen"
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg så det og syns at Martha kom veldig godt ut av det intervjuet. Noen ganger blir jeg indignert på hennes vegne over at folk holder henne og hennes åndelighet for narr. Sier jo mest om dem.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 ja jeg følte også at de latterlig gjorde det hun drev med. liker IKKE måten Vår snakker på.
MarianneE Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Blomster-Finn og hun Mat-Wenche er vel de eneste i det programmet jeg synes er all right...
venus_ Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Synes Vår var veldig frekk mot Märtha. Virker egentlig ikke som de planlegger noe særlig. Burde forberedt spørsmålene bedre, så gjestene ikke blir hengt ut. Bra Märtha svarte
Chiyo Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Seriøst var han frekk mot prinsessen. Jeg ser ikke på god morgen norge for god morgen for meg er ut på etter middagen, men whaaaat??? Jeg vet man sier at alle mennesker bør behandles likt, men jeg vet ikke om jeg kunne ha vært frekk mot prinsessen ass Det er liksom ikke greit. Ikke at det er greit å være frekk mot andre, men PRINSESSEN! Hun er jo alltid så søt og snill og grei!
Vera Vamp Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 i dag klarte hun å si til prinsesse marta: ja du vet hvordan du skal provosere. noen andre som så det? godt marta "tok igjen" Sa hun virkelig det? Jeg MÅ begynne å se God Morgen Norge
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg så ikke programmet i dag, men har lagt merke til hvordan hun har oppført seg ved enkelte andre anledninger. Det er ikke i orden å være uhøflig, enten det er kongelige gjester eller andre.
Gjest Gjest_lizzi_* Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 helt utrolig at det går ann... hun er ofte frekk, men frekk mot prinsessa da.. ikke bra!! jeg så det jeg også,hun trodde liksom hun var mye bedre enn marta og tøyset(på en frekk måte) liksom med det marta snakket om. synes hun er en skikkelig dårlig vertinne til programmet.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 helt utrolig at det går ann... hun er ofte frekk, men frekk mot prinsessa da.. ikke bra!! jeg så det jeg også,hun trodde liksom hun var mye bedre enn marta og tøyset(på en frekk måte) liksom med det marta snakket om. synes hun er en skikkelig dårlig vertinne til programmet. Uff, har Vår Staude vært frekk? Nå kjenner jeg at jeg nesten blir litt lei meg. Jeg har alltid likt henne, men jeg har ikke sett på God Morgen, Norge (jeg synes frokost-TV er ulidelig kjedelig). Da hun kom på skjermen som nyhetsoppleser/ankerkvinne for TV2 husker jeg at jeg ble så glad, det var en søt, blond dame som var flink! Hun har vært et forbilde for meg i oppveksten. Jeg tror det er vanskelig for en som har vært på nyhetsjakt å bli pjatte-pludre-programleder. Journalisten ligger nok alltid på lur inni der, klar for å finne en nyhet! Anne Grosvold har jo også fått kritikk for å være for pågående, hun passer nok også bedre til å jakte nyheter enn å pjatte-pludre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå