Gå til innhold

Kvise vs. Byll


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er grensen på hva som er en skikkelig vond "underjordisk" kvise og en byll?

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet

Har du en byll i huden vil den være stor og hard klump.

Mer en stor hevelse i huden som kan være rød, blå/lilla, svart alt ettersom.

Klemmer du på den kan det komme mye puss, det vil si mye verk, blod og den slags.

Er det en kvise vil du se det ved at når den er moden, så blir den gul og det vil komme ut litt puss, kanskje litt blod.

Klemmer du en gang på den så kan du vel så si være sikker på at den er tømt.

Fant en artikkel om byll på lommelegen.no:

http://www.lommelegen.no/321275/byll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...