Avalon Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hva er grensen på hva som er en skikkelig vond "underjordisk" kvise og en byll?
Gjest bente85 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Har du en byll i huden vil den være stor og hard klump. Mer en stor hevelse i huden som kan være rød, blå/lilla, svart alt ettersom. Klemmer du på den kan det komme mye puss, det vil si mye verk, blod og den slags. Er det en kvise vil du se det ved at når den er moden, så blir den gul og det vil komme ut litt puss, kanskje litt blod. Klemmer du en gang på den så kan du vel så si være sikker på at den er tømt. Fant en artikkel om byll på lommelegen.no: http://www.lommelegen.no/321275/byll
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå