Gå til innhold

Vondt under samleie


Gjest Gjest_Gjesten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*

Hei.

For å gjøre en lang historie kort, så har jeg drevet på med en pulevenn i noen måneder. Har vært og er nok fortsatt litt forelsket i ham.

Saken er den at når han dytter staken helt inn, så gjør det litt vondt et sted i underlivet. Det har egentlig vært sånn fra dag 1, men har ikke sagt det til ham, for jeg ville på en måte at han skulle få det best mulig under samleiet. Men nå vil jeg egentlig si i fra til ham. For det er nesten sånn at jeg gruver meg.

Men er det ikke litt vanskelig og tungvint for han å må tenke på hvor langt inn han kan dytte den?

I ei stilling der jeg ligger på magen, så blir det ikke vondt.

I tillegg er jeg nok av de prosentene som sjeldent får orgasme. Har opplevd det 1 gang med en mann! Aldri med han er jeg er med nå. Han har prøvd litt forskjellig under samleie, men vi har ikke snakket om det problemet. Men jeg har prøvd å ta litt selv på klitoris under samleie, og kjenner at det hjelper litt, men er redd han skal føle seg litt dårlig eller at fingrene mine blir litt i veien... :tristbla:

Skjønner jo at jeg burde si dette til han, men det er litt vanskelig... Og når det egentlig har vært vondt i mange måneder, så blir det litt dumt å si det nå liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også det. Han treffer rett og slett livmortappen (eller hva det nå heter), så jeg har sagt fra at "sånne skikkelige støt for å treffe meg i hjertet er ikke så romantisk som du tror ;)"

Får ikke orgasme jeg heller, ikke vaginalt ihvertfall, men han er blitt veldig flink til å fingre ;)

Fortell ham det du. Er ikke noe poeng med pulekompis om det er bare han som koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det aller beste er nok å si dette til ham også kan dere jo forske litt sammen på om det er noen stilling som det gjør mindre vondt i enn noen annen.

Jeg ville gjette på at han dytter borti livmormunnen når han er helt inne i deg og at det kan gjøre vondt (det har jeg opplevd selv) og det som hjelper er andre stillinger der han ikke kommer så dypt, eller å bruke skjedemusklene mer aktivt for å styre at han ikke kommer så hardt inn i deg.

Syns ikke du skal være redd for å si fra i allefall - det er da ikke noe å skamme seg over at noe kan gjøre litt vondt og dessuten vil sikker pulevennen din helst at du skal ha det godt når dere har sex også (og om du ikke tør fortelle dette, så er vel ikke sjansen så stor for at du skal kunne slappe av nok med ham til å få en orgasme..).

Kanskje dette vil bedre kommunikasjon og tillit mellom dere og gjøre sexen MYE bedre :)

Lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjesten_*

Takk for svar :)

Jeg får prøve å måte meg opp til å fortelle ham det.

Lurer også på om det er vanlig at det gjør litt vondt de 2-3 første gangene han dytter inn penis?

Jeg kjenner at musklene bruker å stramme seg, men når man først kommer inn en gang eller 2, så bruker det å gå bra. Dette kan være litt vondt selv om jeg er kåt og våt. Men det strammer seg litt til allikevel i skjeden når han skal dytte den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg får prøve å måte meg opp til å fortelle ham det.

Lurer også på om det er vanlig at det gjør litt vondt de 2-3 første gangene han dytter inn penis?

Jeg kjenner at musklene bruker å stramme seg, men når man først kommer inn en gang eller 2, så bruker det å gå bra. Dette kan være litt vondt selv om jeg er kåt og våt. Men det strammer seg litt til allikevel i skjeden når han skal dytte den inn.

Jeg gjetter på at det kan gjøre litt vondt med en gang fordi du er litt anspent - sannsynligvis så spenner du deg ubevisst, kanskje fordi du er redd det skal gjøre vondt.

Forsøk å slappe helt av når han skal trenge inn, og kanskje dere skal bruke litt glidenmiddel i tillegg for å gjøre deg litt glattere og gi litt mindre friksjon?

Slapp av, nyt og lek og tenk på din egen nytelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gjesten_*

Du satt ord på det som skjer med meg! :)

Hvilket glidemiddel kan man eventuelt bruke? Og selges det bare på kondomeriet? Har prøvd babyolje og det funket greit, men var litt vel flytende på en måte og det kom jo over alt =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt glidemiddel på apoteket også faktisk - tror det heter noe så enkelt som Glid :ler:

Du kan selvsagt bestille på nett også. Greit med et som ikke setter flekker og som er beregnet på sex (noe babyolje ikke er) - og som holder seg glatt og ikke blir klissent.

Søk litt på nett da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg og du blir tryggere og får en heidundrende deilig orgasme med pulevennen så fort som mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...