Gjest Spørsmålstegn Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har ikke tenkt på det før ei venninne lurte på om ikke jeg var det siden jeg bruker Methotrexate mot psoriasis. Noen som vet noe om dette?? Er langt ifra hysterisk ang. denne influensa, men hadde vært greit å vite!
Gjest Jeg også Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, du er i risikogruppen på grunn av Methotrexaten. Den setter ned immunforsvaret ditt, og da er du lettere mottakelig. Det samme gjelder hvis du tar kortisonpreparater.
Gjest Lylua Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Årh.. Skitt og.. Da burde jeg vel vaksinere meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå