Nokia Skrevet 29. oktober 2009 #41 Skrevet 29. oktober 2009 Eller denne som jeg lo av i mange dager: En dame får telefon fra en mogloid mann hun er støttekontakt for. Manne sier "du må komme, jeg har fanget et troll!!" Damen prøver å roe ham ned og si at det ikke finnes troll, og at han må slappe av. Om litt ringer mannen igjen og insisterer på at hun må komme, for han har fanget et troll inne på badet. Ok, damen føler på seg at hun må stikke bort og roe ned gemyttene. Da hun kommer bort til mannen, ser hun at baderomsdøren er barrikadert - og da hun åpner døren står det en illsint dverg (eller mer korrekt: småvokst person) med en innsamlingsbøsse der inne. Det viser seg at dvergen har ringt på døren, mannen har vært sikker på at her kom et lite troll han måtte fange, tok dvergen under armen og låste ham inne. Jeg ble fortalt denne svært så levende av min søster, og vi lo s vi gråt!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #42 Skrevet 30. desember 2014 Eller denne som jeg lo av i mange dager: En dame får telefon fra en mogloid mann hun er støttekontakt for. Manne sier "du må komme, jeg har fanget et troll!!" Damen prøver å roe ham ned og si at det ikke finnes troll, og at han må slappe av. Om litt ringer mannen igjen og insisterer på at hun må komme, for han har fanget et troll inne på badet. Ok, damen føler på seg at hun må stikke bort og roe ned gemyttene. Da hun kommer bort til mannen, ser hun at baderomsdøren er barrikadert - og da hun åpner døren står det en illsint dverg (eller mer korrekt: småvokst person) med en innsamlingsbøsse der inne. Det viser seg at dvergen har ringt på døren, mannen har vært sikker på at her kom et lite troll han måtte fange, tok dvergen under armen og låste ham inne. Jeg ble fortalt denne svært så levende av min søster, og vi lo s vi gråt! Ja, den har jeg også hørt mange versjoner av! Troll/dverg, bad/vaskerom/bod osv. Anonymous poster hash: 24263...a8e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #43 Skrevet 1. januar 2015 bump Anonymous poster hash: 24263...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå