Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 La oss si at noen terrorister hadde dumpet ca 100 veldig giftige slanger i skogen, eller kanskje byer, i Norge mot slutten av mai når det er nermere 30 grader. Hva ville egentlig skjedd da? Ville det blitt full panikk, ville mange blitt bitt? Hadde det kommet i nyhetene eller ville det blitt holdt hemmelig? Ville det i det hele tatt blitt oppdaget? Og forresten, hva om noen slapp ut to løver i Oslos gater. Ville løvene umiddelart gått til angrep og spist opp/drept folk eller hadde løvene vært redd og prøvd å flykte? Hvor lang tid ville det egentlig tatt før de hadde blitt skutt/fanget?
Chiyo Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 La oss si at noen terrorister hadde dumpet ca 100 veldig giftige slanger i skogen, eller kanskje byer, i Norge mot slutten av mai når det er nermere 30 grader. Hva ville egentlig skjedd da? Ville det blitt full panikk, ville mange blitt bitt? Hadde det kommet i nyhetene eller ville det blitt holdt hemmelig? Ville det i det hele tatt blitt oppdaget? Og forresten, hva om noen slapp ut to løver i Oslos gater. Ville løvene umiddelart gått til angrep og spist opp/drept folk eller hadde løvene vært redd og prøvd å flykte? Hvor lang tid ville det egentlig tatt før de hadde blitt skutt/fanget? HJELP nå tørr jeg ikke å gå i skogen lenger Jeg tror nok det ville bli oppdaget om 100 ulovlige slanger bet folk. De sjekker jo slange bitene til folk og da finner de ut hvilken slange det er. Jeg tror løvene hadde angrepet oss med en gang. Jeg er ikke bombe sikker, men jeg tror det er det løver gjør når de føler seg truet.
Étaín Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Slangene ville antakelig funnet seg huler og annet å gjemme seg i, de er ikke agressive og jakter på folk. Løvene ville vel også prøvd å flykte...
Bernardette Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 De fleste dyr vil jo ikke anrgipe med mindre de føler seg truet - eller er veldig sultne, hehe. Slanger gjemmer seg alltid så lenge det er mulig, men likevel blir de alltid fremstilt som noen fryktelige dyr. Flodhester derimot tror vi er hyggelige søte dyr med store nesebor - men realiteten er at de er virkelig farlige. Her vi bor er det masse slanger og om sommeren ser vi faktisk en slange nesten hver dag, har sett alt fra lysegrønne slanger på 30 cm. til svarte tjukke beist på over en meter, ææææ!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå