overvektig23 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Når man er i risikogruppe som meg (i følge internett), som er fedme og har BMI på 47, vil jeg få innkallelse, eller må jeg møte opp på lokalt legesenteret?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Det lureste er nok å ringe selv. Fordet om de kanskje skal innkalle, kan du ikke stole på at de faktisk gjør det.
overvektig23 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Mammaen min var hos legen i dag, og da nevnte hun at jeg var overvektig og sånn, og da ble hun fortalt at jeg må møte opp i morgen for vaskine, for jeg var i risikogruppa. Eh, ja jeg gruer meg. Har ikke fått nål i armen på mange år, så vet ikke hvordan det kan bli. Håper det går greit.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Mammaen min var hos legen i dag, og da nevnte hun at jeg var overvektig og sånn, og da ble hun fortalt at jeg må møte opp i morgen for vaskine, for jeg var i risikogruppa. Eh, ja jeg gruer meg. Har ikke fått nål i armen på mange år, så vet ikke hvordan det kan bli. Håper det går greit. Det gjør det nok helt sikkert Du må tenke på at et lite øyeblikks ubehag kan spare deg for lang tid med ubehag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå