Gå til innhold

Vaksinere (svineinfluensa)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man er i risikogruppe som meg (i følge internett), som er fedme og har BMI på 47, vil jeg få innkallelse, eller må jeg møte opp på lokalt legesenteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste er nok å ringe selv. Fordet om de kanskje skal innkalle, kan du ikke stole på at de faktisk gjør det.

Skrevet

Mammaen min var hos legen i dag, og da nevnte hun at jeg var overvektig og sånn, og da ble hun fortalt at jeg må møte opp i morgen for vaskine, for jeg var i risikogruppa.

Eh, ja jeg gruer meg.

Har ikke fått nål i armen på mange år, så vet ikke hvordan det kan bli.

Håper det går greit. :)

Skrevet
Mammaen min var hos legen i dag, og da nevnte hun at jeg var overvektig og sånn, og da ble hun fortalt at jeg må møte opp i morgen for vaskine, for jeg var i risikogruppa.

Eh, ja jeg gruer meg.

Har ikke fått nål i armen på mange år, så vet ikke hvordan det kan bli.

Håper det går greit. :)

Det gjør det nok helt sikkert :)

Du må tenke på at et lite øyeblikks ubehag kan spare deg for lang tid med ubehag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...