Gjest Ingebjørg Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Heisann! Med min fortsatt mangel på erfaring har jeg et fjortisspørsmål til dere. Jeg har ei flaske med sprit stående - hva gjør jeg med den? Kan ikke fordra disse her drinkene med bare brus og sprit. Er ikke glad i øl eller vin, greier bare drikke cider og andre kaloribomber av drinker. men jeg er heller ikke ute etter å bli megafull heller, vil bare kose meg med noe som smaker godt=) Noen som vil hjelpe meg?
-Englefjes- Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hvilken type sprit er det du har? Rom, Gin, Vodka...?
Gjest ingebjørg Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 kjekt å få respons! Det er vodka=)
mustapippuri Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Sett på denne linken http://www.aperitif.no/index.db2?kategoris...;did=1&id=1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå