Gå til innhold

Drinker(sprit)


Fremhevede innlegg

Gjest Ingebjørg
Skrevet

Heisann!

Med min fortsatt mangel på erfaring har jeg et fjortisspørsmål til dere. Jeg har ei flaske med sprit stående - hva gjør jeg med den? Kan ikke fordra disse her drinkene med bare brus og sprit. Er ikke glad i øl eller vin, greier bare drikke cider og andre kaloribomber av drinker. men jeg er heller ikke ute etter å bli megafull heller, vil bare kose meg med noe som smaker godt=)

Noen som vil hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type sprit er det du har? Rom, Gin, Vodka...?

Gjest ingebjørg
Skrevet

kjekt å få respons! Det er vodka=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...