Sani Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Jeg har hatt denne typen spiral i 2 år nå... Tenkter på å ta den ut... Hvordan har dere hatt det med spiralen ?? Jeg opplever ganke mange humør svinginger, huden er blitt mer uren nå enn den var i tenårene osv...
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har hatt hormonspiralen i tre år, og har ingen negative bivirkninger
Gjest Gjest_spiralis_* Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Jeg har hatt denne typen spiral i 2 år nå... Tenkter på å ta den ut... Hvordan har dere hatt det med spiralen ?? Jeg opplever ganke mange humør svinginger, huden er blitt mer uren nå enn den var i tenårene osv... Har hatt den i 6-7 måneder nå. Merkeringen forandringer i huden, til det verre altså. Heller andre veien. Er lite plaget med huden om dagen. Men humørsvingninger har jeg mere av, helt klart. Det alene har gort at jeg har vurdert å ta den ut. Men, så er det dette med at jeg har så mye mindre blødninger nå enn tidligere.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå