Gå til innhold

Hva betaler du på sats?

LadyBug

Anbefalte innlegg

Vet det finnes en annen link her inne med samme greie..

Men SATS fører forskjellige priser til kundene sine!

HVa ble din pris?

Jeg betaler 490 kr i mnd, og da er alt inkludert og jeg kan trene på alle sentre..

Jeg har vært medlem siden sommer 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

409,- ('bedriftsavtale') Og kan trene hvor jeg vil. Hadde jeg ikke hatt denne såkalte avtalen hadde prisen blitt 459,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart og meget suspekt at SATS opererer med flere priser på samme pakkeløsning jeg. Men så har vel aldri SATS vært interessert i noe annet enn å tjene penger heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anafugia: Det kommer vel helt an på hva slags avtale bedriften du jobber i har med sats...

Jaja - du har sikkert rett i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo av og til tilbudspris. Når jeg trente på sats fikk jeg det til 290 kr mnd(dette er to år siden) og fri innmelding. Fikk familierabatt da samboeren min trente på sats fra før.

Nå trener jeg på et annet senter, betaler 349 kr mnd, mens de som melder seg inn nå nå betale 399. (Går vel ikke lang tid før prisen settes opp for oss andre også)

Men - ikke bare godta den prisen du blir tilbydd, spør om de har noen rabatter. Var bare flaks som gjorde at jeg fikk den familierabatten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ikke innlogget Mosen

360,- stud. rabatt som jeg har hatt siden jeg studerte. (Ferdig utdannet for fire år siden... :lol: )

Sambo trente på et SATS senter som ble lagt ned. Fikk da kompansasjon hvis han fortsatte å trene på SATS, og betaler 300,- pr. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...