Gå til innhold

Kul i armhulen


Gjest Jente snart 16 år

Fremhevede innlegg

Gjest Jente snart 16 år
Skrevet

Jeg er en jente på snart 16 år som nå har hatt en kul i armhulen veldig lenge. Den gjør ikke vondt og er på størrelse med en ert. Jeg lurer på om det kanskje kunne være brystkreft? Det er ganske usannsynlig i denne alderen, men uansett. Har brystkreft i familien, spesielt på farsiden. Min fars søster fikk brystkreft når hun var 26 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig en fettkul, men gå å få sett på det.

Skrevet

Det er nok en fettkul/kjertel, men kuler skal uansett alltid sjekkes :)

Skrevet

Høres ut som en lymfekjertel som er litt hoven. Det har jeg hatt flere ganger uten at det har vært noe spesielt.

Om den ikke går bort så ta deg en tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...