Gjest Jente snart 16 år Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er en jente på snart 16 år som nå har hatt en kul i armhulen veldig lenge. Den gjør ikke vondt og er på størrelse med en ert. Jeg lurer på om det kanskje kunne være brystkreft? Det er ganske usannsynlig i denne alderen, men uansett. Har brystkreft i familien, spesielt på farsiden. Min fars søster fikk brystkreft når hun var 26 år.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Mest sannsynlig en fettkul, men gå å få sett på det.
Miss-M Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Det er nok en fettkul/kjertel, men kuler skal uansett alltid sjekkes
Poppzy Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Høres ut som en lymfekjertel som er litt hoven. Det har jeg hatt flere ganger uten at det har vært noe spesielt. Om den ikke går bort så ta deg en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå