sweetheart Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Jeg lurer på om noen der ute kjenner igjen dette, eller vet noe om det.. Jeg opplever "bølger" av svimmelhet, slapphet og da sovner jeg omtrent i løpet av kort tid. Uansett om jeg er på jobb, i bilen, ja stort sett overalt. Jeg har legeskrekk, men det er kanskje det som er neste steg? Jeg er en normal jente, ikke overvektig, alt er som det skal være bortsett fra dette.. Kan noen hjelpe meg her?? Jeg liker ikke å være den som klager og ikke orker noe, føler meg litt hjelpeløs.
Poppzy Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg vil råde deg til å gå til lege. Høres ikke bra ut dette. Du bør få sjekket blodverdiene dine. Kanskje er det en naturlig årsak til dine plager og du vil få hjelp. Du får prøve å overvinne legeskrekken din
Vera Vamp Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror nok ikke du kommer unna et legebesøk med disse symptomene her desverre. Lykke til og godt bedring
stjernekyss Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Og ikke kjør mer bil før du har funnet ut hva det er!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå