Gå til innhold

Hva er galt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen der ute kjenner igjen dette, eller vet noe om det..

Jeg opplever "bølger" av svimmelhet, slapphet og da sovner jeg omtrent i løpet av kort tid. Uansett om jeg er på jobb, i bilen, ja stort sett overalt. Jeg har legeskrekk, men det er kanskje det som er neste steg? Jeg er en normal jente, ikke overvektig, alt er som det skal være bortsett fra dette.. Kan noen hjelpe meg her??

Jeg liker ikke å være den som klager og ikke orker noe, føler meg litt hjelpeløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å gå til lege. Høres ikke bra ut dette. Du bør få sjekket blodverdiene dine. Kanskje er det en naturlig årsak til dine plager og du vil få hjelp.

Du får prøve å overvinne legeskrekken din :)

Skrevet

Jeg tror nok ikke du kommer unna et legebesøk med disse symptomene her desverre. Lykke til og godt bedring :dagens-rose:

Skrevet

Og ikke kjør mer bil før du har funnet ut hva det er! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...