Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Noen som ikke går til neglesalong og støper negler? Synes det er ganske dyrt og hører det skal være et slit å få de av igjen.. Virker mye mer lettvint med falske negler fra Cubus. Noen tanker?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er så heldig å ha en venninne som støper..så derfor skal jeg ha støpte. (for å få de av forresten, så må du sitte med hendene i en væske, tror det er noe av det samme som neilakkfjerner...,ellers ødelegger du dine egene negler!!!) Men, om du velger vanlig løsnegler,vær NØYE!!! Det kan bli bra om du får det ordentlig til, men det kan fort se stygt ut om du ikke er veldig nøye! Kjøp flere pakker, slik at du får riktige størrelser til alle fingrene, fil om nødvendig. Og ha reserver!!!! Lykke til!
breathless* Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke noe problem med å bruke løsnegler, og billige finker som oftest like bra som dyre. Bare ta deg god tid så går det fint. Jeg pleier å kjøpe noen fra Boots og er veldig fornøyd for de ser veldig ekte ut, men er ikke sikker på om de har de i Norge. Om du vil ha negler som varer lenger er støpte bedre, men en uke om gangen funker godt nok for meg Bare pass på når de har sittet en tid, at de lettere faller av.
Rampolina Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har både støpt og kjøpt "billignegler" og egentlig så synes jeg de man kjøper og setter på selv blir vel så fine, jeg. De ramler jo av før man rekker å få den stygge etterveksten og de gulner ikke osv. Støpte negler er pent akkurat med en gang, synes jeg. men ikke om man har korte negler selv, sånn at negtippen kommer halvveis inne på neglen. Jeg har kjøpt billignegler på H&M jeg, det er de samme som de har på Lindex, Cubus osv. Holder i massevis. Ha med en ekstra pakke, så du har hvis du skulle være uheldig. Jeg velger akktid den korte modellen, men det er jo smak og behag. De er lange likevel :o)
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har både støpt og kjøpt "billignegler" og egentlig så synes jeg de man kjøper og setter på selv blir vel så fine, jeg. De ramler jo av før man rekker å få den stygge etterveksten og de gulner ikke osv. Støpte negler er pent akkurat med en gang, synes jeg. men ikke om man har korte negler selv, sånn at negtippen kommer halvveis inne på neglen. Jeg har kjøpt billignegler på H&M jeg, det er de samme som de har på Lindex, Cubus osv. Holder i massevis. Ha med en ekstra pakke, så du har hvis du skulle være uheldig. Jeg velger akktid den korte modellen, men det er jo smak og behag. De er lange likevel :o) Jeg synes også at de billige fra H&M,Cubus o.l. blir fine, men noen av dem faller jo fort av..kjipt å måtte gå rundt å lime negler hele bryllupsdagen..
Gjest Elin 28 Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Hei, har alldri bruke kustige negler, må fjerne dem fort på grunn av arbeid. Desse billige, hvordan er det å ta dem av?
Rampolina Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, har alldri bruke kustige negler, må fjerne dem fort på grunn av arbeid. Desse billige, hvordan er det å ta dem av? Det går så fint. Noen løsner lett, andre må brekkes litt av, på et vis. Ellers kan du jo file dem av hvis du ikke er like utålmodig som meg :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå