Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei Jeg har nylig gjennomgått en antibiotikakur intravenøst og fått kløe og sårhet i underlivet ietterkant av den. Regner fult og helt med at det er en soppinfeksjon, kjennes sånn ut. Er ikke plaget med soppinfeksjoner fra før. Har fått tips om å ta en canestenkur, men tingen er at jeg også har "mensen" i disse dager - da jeg havnet av p-pilla under behandling på sykehus. Bør jeg vente med canesten til jeg er ferdig med blødnigen? Tips i mellomtiden mot kløe i underlivet`
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå