Gå til innhold

sykemelding, noen vits?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mokka_*
Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb og har jobbet der i 2 uker, kan jeg da bli sykemeldt å få sykepenger fra nav da jeg er blitt syk nå, vet jo at arbeidsgiver ikke betaler. jeg gikk rett over i ny jobb uten noe pause fra forrige jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør om det er noen vits i å få sykemelding, mener du da at du egentlig ikke er syk nok til å få det? Selv om du er ny i jobben, er du syk så er du syk. Eller mener du om du skal bruke egenmelding istedet?

Eller hva mener du egentlig?

Skrevet

Ja, da får du sykepenger fra NAV.

Hvis det har gått under to uker mellom jobbene regnes det forøvrig også som en sammenhengende periode...

Gjest Gjest_mokka_*
Skrevet
Ja, da får du sykepenger fra NAV.

Hvis det har gått under to uker mellom jobbene regnes det forøvrig også som en sammenhengende periode...

Fikk sykemelding da. har jo kun jobbet der 2 uker å har da ingen egenmelding å bruke. så får vi se hva som skjer.

Skrevet
Fikk sykemelding da. har jo kun jobbet der 2 uker å har da ingen egenmelding å bruke. så får vi se hva som skjer.

Nå er jeg nysgjerrig, hva mener du egentlig med denne tråden? Hva er det du forventer skal skje??

Gjest Gjest_mokka_*
Skrevet

om jeg i det hele tatt vil få noe peng fra noe sted for den perioden jeg er syk. det jeg lurer på. må holde meg hjemme ei uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...