dulle Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Er det en ting jeg savner er det gode forum, nettsider, "møtersteder" o.l for folk sliter *ordentlig* psykisk, det være seg depresjoner, angst, selvmordstanker, eller hva det måtte være... Har søkt litt rundt, men enten finner jeg bare faglige sider uten forum, eller lite brukte sider.. Var på en side som het deppa.com en gang, men den ble lagt ned. Har jeg gått glipp av noe, noen som vet om og bruker noe de liker?
Gjest youlookslashy Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 ikke helt sikker, men du kan vel ta en titt på www.psykiskhelse.no
Gjest Gjest_Oktober_* Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Doktor Online psykiatri forum SOL angst og depresjon forum Lommelegen depresjon og angst forum Lommelegen psykisk helse forum
Becka Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke kjempe mye aktivitet inne på trådene som nevnt syntes jeg. Jeg savner også aktive sider med dette. Lommelegen har jeg vært, men ikke kjempe mye respons å få der heller. Kanskje starte en aktiv tråd om det her da Det er sikkert mange med samme behov her.
dulle Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Mm. Såvidt jeg kan se er det nesten dødt på de sidene.. Jeg savner noe mer seriøst, hvor kanskje brukere kan ha en profil også, så ikke alt blir så fjernt og anonymt. på www.helsenett.no er det noe slikt, men der også særdeles lite aktivitet. Helt sikkert mange som har behov for å snakke om slikt her og ja, ville bare forhøre meg litt om alternativene.
Becka Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 det har jo vært litt snakk her om depresjoner/angst. Så vi er ikke alene i allefall. Sikkert behov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå