Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har vært litt småsyk i helgen, veldig sliten og litt feber. Har nå hovnet opp skikkelig under haka, halsen på den ene siden helt øverst er nå breiere enn ansiktet mitt! Men når jeg tar på det så er det mykt, og kan trykke lagt inn, er det hovent da, når det ikke er blitt liksom litt sånn hardt? Ikke spesielt vondt, eller vondt i halsen, har bare blitt stort...
Gjest Vettel Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Er nok hoven ja, sier jo seg selv når du er mye større en normalt! men hva det betyr aner jeg ikke. God bedring.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Oki, trodde hovent var at det var litt sånn hardt jeg, og at det måtte gjøre vondt, for det gjør det jo egentlig ikke. Men hva gjør jeg a? Kan jo ikke gå rundt sånn her, ser jo helt teit ut...
Minttu Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Hørtes ut som kyssesyken med engang. Men da har man vel veldig vondt i halsen også? Jeg hadde det for 3år siden, men husker ikke helt Hos meg hovna øya opp til og med, men ikke hos kjære..
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har hatt kyssesyken og det er ikke det, for det gjorde noe helt forjævlig vondt! Hadde det liksom gjort vondt å så hadde jeg skjønt det, men det er jo bare svært...
Skvaldersjura Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Høres ut som influensa symptomer, på meg i hvert fall...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå