Gå til innhold

Er det hovent?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært litt småsyk i helgen, veldig sliten og litt feber. Har nå hovnet opp skikkelig under haka, halsen på den ene siden helt øverst er nå breiere enn ansiktet mitt! Men når jeg tar på det så er det mykt, og kan trykke lagt inn, er det hovent da, når det ikke er blitt liksom litt sånn hardt? Ikke spesielt vondt, eller vondt i halsen, har bare blitt stort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok hoven ja, sier jo seg selv når du er mye større en normalt!

men hva det betyr aner jeg ikke. :)

God bedring.

Skrevet

Oki, trodde hovent var at det var litt sånn hardt jeg, og at det måtte gjøre vondt, for det gjør det jo egentlig ikke. Men hva gjør jeg a? Kan jo ikke gå rundt sånn her, ser jo helt teit ut... :(

Skrevet

Hørtes ut som kyssesyken med engang. Men da har man vel veldig vondt i halsen også?

Jeg hadde det for 3år siden, men husker ikke helt :ler:

Hos meg hovna øya opp til og med, men ikke hos kjære..

Skrevet

Jeg har hatt kyssesyken og det er ikke det, for det gjorde noe helt forjævlig vondt!

Hadde det liksom gjort vondt å så hadde jeg skjønt det, men det er jo bare svært... :sjenert:

Skrevet

Høres ut som influensa symptomer, på meg i hvert fall...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...