Gjest Suge: Han kommer ikke ! Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Jeg er ei 23 å gammel jente, sammen emd en super herlig fyr på 29 år. Sexen vår er veldig bra, men i dag kom det desverre et problem. Jeg får ikke gitt han ereksjon ved suging...holdt på i nesten en time. Etterpå sa han at det alltid hade vært sånn og at han har vanskelig for å slappe av...Jeg fortalte at jeg ikke var fornøyd og han sa at han ga meg terning kast 6, men hallo? Er det ern ide å la gutten onanere selv, men man eventuelt slikker suger samtidig? Greien er at jeg allti dhar fått gutten komme i andre forhold og har fått skryt for det jeg gjør. Han har også problemer med å komme flere enn 1 gang, med mindre det er flere timer mellom... Mulig jeg har vært heldig før da jeg har sex i mange timer og gutten har kommet gang på gang, derfor dette er vanskelig for meg. Jeg tror alle jenter/damer hadde reagert likt som meg? Ville satt stor pris på svar og tips både fra menn med samme "egenskap" og damer som ahr vært i samme situasjon. Har han et ereksjonsproblem? Kan det være psykisk? Mange hilsner fra 86-modell.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Jeg er ei 23 å gammel jente, sammen emd en super herlig fyr på 29 år. Sexen vår er veldig bra, men i dag kom det desverre et problem. Jeg får ikke gitt han ereksjon ved suging...holdt på i nesten en time. Etterpå sa han at det alltid hade vært sånn og at han har vanskelig for å slappe av...Jeg fortalte at jeg ikke var fornøyd og han sa at han ga meg terning kast 6, men hallo? Er det ern ide å la gutten onanere selv, men man eventuelt slikker suger samtidig? Greien er at jeg allti dhar fått gutten komme i andre forhold og har fått skryt for det jeg gjør. Han har også problemer med å komme flere enn 1 gang, med mindre det er flere timer mellom... Mulig jeg har vært heldig før da jeg har sex i mange timer og gutten har kommet gang på gang, derfor dette er vanskelig for meg. Jeg tror alle jenter/damer hadde reagert likt som meg? Ville satt stor pris på svar og tips både fra menn med samme "egenskap" og damer som ahr vært i samme situasjon. Har han et ereksjonsproblem? Kan det være psykisk? Mange hilsner fra 86-modell. Kanskje han burde vært henvist til en psykolog ? Eller sexolog for sine sexuelle dysfunksjoner - høres absolutt ut som om han har erreksjonsproblemer .Eller sliter med et eller annet psykisk . Han er nok syk på en eller annen måte . Tenk - klarer bare komme 1 gang ...og må hvile flere timer etterpå . Kan neppe være normalt dette ! Flire , flire...he he ! Seriøst - er dette et tulleinnlegg eller ?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Tror du misforsto litt her. Han må ikke hvile flere timer etterpå. Men ja, kan ta 30-50 min, før nmr to. Dette er ikke uvanlig. Han er absolutt en helt vanelig fyr. Kanskje han burde vært henvist til en psykolog ? Eller sexolog for sine sexuelle dysfunksjoner - høres absolutt ut som om han har erreksjonsproblemer .Eller sliter med et eller annet psykisk . Han er nok syk på en eller annen måte . Tenk - klarer bare komme 1 gang ...og må hvile flere timer etterpå . Kan neppe være normalt dette ! Flire , flire...he he ! Seriøst - er dette et tulleinnlegg eller ?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Jeg er ei 23 å gammel jente, sammen emd en super herlig fyr på 29 år. Sexen vår er veldig bra, men i dag kom det desverre et problem. Jeg får ikke gitt han ereksjon ved suging...holdt på i nesten en time. Etterpå sa han at det alltid hade vært sånn og at han har vanskelig for å slappe av...Jeg fortalte at jeg ikke var fornøyd og han sa at han ga meg terning kast 6, men hallo? Er det ern ide å la gutten onanere selv, men man eventuelt slikker suger samtidig? Greien er at jeg allti dhar fått gutten komme i andre forhold og har fått skryt for det jeg gjør. Han har også problemer med å komme flere enn 1 gang, med mindre det er flere timer mellom... Mulig jeg har vært heldig før da jeg har sex i mange timer og gutten har kommet gang på gang, derfor dette er vanskelig for meg. Jeg tror alle jenter/damer hadde reagert likt som meg? Ville satt stor pris på svar og tips både fra menn med samme "egenskap" og damer som ahr vært i samme situasjon. Har han et ereksjonsproblem? Kan det være psykisk? Mange hilsner fra 86-modell. Får du ikke gitt ham ereksjon? Dvs du suger han mens han er slapp og han klarer ikke få den opp mens du holder på? Eller ville du si at han er stiv, men du klarer ikke få ham til å komme ved å bare suge? Det som går an å prøve er at du legger deg mellom bena hans, ber ham slappe av og ronke. Mens han ronker slikker du lett på ballene, og området under ballene, (evt. også anusåpningen hvis han liker det). Si at hvis han får lyst å putte den i munnen på deg så må han bare gjøre det, og slik kan dere bytte på at han ronker selv og at du suger litt. Når han merker han nærmer seg, så kan du suge resten, ta det gjerne i munnen og svelg, så blir han happy, og vil mest sannsynlig gjenta det ved senere anledninger;) Håper du skjønte hva jeg mente. Målet må være en slags gradvis tilvenning til at du suger, og han kommer i munnen din.
Tante Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Å holde på i en time bare for å holde på er ikke noe poeng. Det er jo bra om han nyter det, selv om han ikke får ereksjon, eller kommer. Selv klarer jeg ikke å bli brukt munnen på så lenge, da blir jeg bare sliten og anspent, så da er liksom formålet borte. At en mann ikke får ereksjon av å bli seksuelt stimulert har jeg aldri opplevd, eller hørt om (med mindre det er snakk om impotens og handikappede, men det er ikke tilfellet her?). Virker som om han har et anstrengt forhold til kroppen sin og/eller sex. Vært sammen lenge? Hvis ikke kan det jo hende det kommer med tid. Og nå er det en gang bare sånn at noen har noen problemer, og det må man bare godta. Jeg får ikke orgasme, men nyter et godt sexliv likevel. Med mindre han stresser veldig med det her, og det virker det jo ikke som det gjør, synes jeg ikke du skal fokusere så mye på det, men prøve å nyte det dere har. Og for all del snakk om det som er problematisk!
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Kanskje TS skal starte med å oppklare begrepene ? Får ikke ereksjon..?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde en type som ble slapp første gangen jeg skulle suge han. Prestasjonsangst! Ikke at man må prestere så mye når man blir sugd, men likevel Han hadde ikke "alltid vært sånn" da, det var faktisk første gangen det hadde skjedd. Kanskje typen din har noen issues når det gjelder suging? Dårlige opplevelser, redd for å komme i munnen din? Ble ferska av mamma en gang? Synes det er ekkelt?
Tante Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis det faktisk gjelder ejakulasjon, og ikke ereksjon, så kommer aldri kjæresten min når jeg suger ham heller. Eller...han har kommet én gang. Det er fordi han er redd for å gi fra seg kontrollen. Det betyr derimot IKKE at han ikke nyter det. Han trenger ikke å si det, det merker jeg!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis det faktisk gjelder ejakulasjon, og ikke ereksjon, så kommer aldri kjæresten min når jeg suger ham heller. Eller...han har kommet én gang. Det er fordi han er redd for å gi fra seg kontrollen. Det betyr derimot IKKE at han ikke nyter det. Han trenger ikke å si det, det merker jeg! Hei igjen. Tusen takk for mange fine innlegg, jeg skal absoluitt prøve å la han runke, også ta det derfra. an har ereksjon, mmen kommer ikke ved suging. Jeg har snakket litt med han og vi har blitt enige om å sette oss ned å snakke om det. Vi har kjent hverandre i seks måneder og hatt sex i ca tre.. så det er jo fortsatt nytt dette. Det han sa til meg var at han kun har kommet på denne måten 4 -5 ganger. og at hvis jeg skule få dette til, måtte jeg være god. Han la også til at han aldri hadde blitt sugd på denne måten og at han nøt det utrolig... MEN som en hver kvinne er jeg ikke fornøyd.
Tante Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Hei igjen. Tusen takk for mange fine innlegg, jeg skal absoluitt prøve å la han runke, også ta det derfra. an har ereksjon, mmen kommer ikke ved suging. Jeg har snakket litt med han og vi har blitt enige om å sette oss ned å snakke om det. Vi har kjent hverandre i seks måneder og hatt sex i ca tre.. så det er jo fortsatt nytt dette. Det han sa til meg var at han kun har kommet på denne måten 4 -5 ganger. og at hvis jeg skule få dette til, måtte jeg være god. Han la også til at han aldri hadde blitt sugd på denne måten og at han nøt det utrolig... MEN som en hver kvinne er jeg ikke fornøyd. Så bra at dere prater om det! Jeg var også sånn først, ble dødsdeppa fordi han ikke kom når jeg sugde ham, og fordi jeg ikke kommer selv. Men vi har snakka masse om det og har egentlig slått oss til ro med at det er mye godt ved sex utenom orgasme. En annen ting er at menn kan få orgasme uten å ejakulere! Min kjæreste får det og opplever det mye bedre og sterkere enn når han får orgasme med ejakulasjon. tankekors. Så vær fornøyd med at dere nyter hverandre. Og det beste av alt: nyt øvingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå