Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Ett godt tips: Ikke bruk slike om dere ikke klarer å gå med de. Labbing ser ikke bra ut, heller ikke sjangling og snubling. Øv dere hjemme før dere tar turen ut. (Et spørsmål: Blir det ikke fryktelig dårlig klima nede i knehøye støvletter?)
Gjest milkyway Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg og, nettopp derfor går jeg aldri med gøye heler!
Lise_ Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg eeelsker høye hæler :hjerte: Og jeg klarer å gå i dem og Endret 25. oktober 2009 av Lise_
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Damer som går med litt høye heler på sko og støvletter er bare fint - og en selvfølge! Ikke til alle slags anledninger, men når det passer
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg og, nettopp derfor går jeg aldri med gøye heler! Tenk så mye GØY du går glipp av da ^^
Étaín Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Alldeles enig. Det er altfor mange som knoter avgårde med bøyde knær, tærne pekende innover og generelt sjanglende i de høye hælene sine. Tror de seriøst at det ser lekkert ut?
Gjest yeah baby Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Kunne aldri ceita en dame som ikke liker heels.....men så liker jeg jo den slags også til meg selv
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Så utrolig enig! Jeg klarer ikke stiletthæler, men takler "normale" hæler ganske greit tror jeg. Men er litt paranoid for at andre tenker "herregud". Ser meg selv i vinduer og tenker "ser jeg dum ut nå?" Endret 28. oktober 2009 av Emmanuelle
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 høye heler er så idiotisk, spesielt på ungjenter. Totalt turnoff og dere minner om gamle damer. Slutt med det, please
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 stiletthæler ser stort sett ganske teit ut- iallfall på damer som er relativt høye fra før.
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Ett godt tips: Ikke bruk slike om dere ikke klarer å gå med de. Labbing ser ikke bra ut, heller ikke sjangling og snubling. Øv dere hjemme før dere tar turen ut. (Et spørsmål: Blir det ikke fryktelig dårlig klima nede i knehøye støvletter?) Høye hæler er sexy ... og jeg kan gå i disse også : ) Gjelder bare å finne et par som sitter som støpt på foten - da kan de t.o.m være behagelige å gå med .
Gjest Bullen Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Enig! Derfor bruker jeg maks 5 cm høye hæler. Jeg synes også det ser dumt ut å bruke kjempehøye hæler på jobb, jeg skjønner ikke vitsen med det... Man bruker vel hæler for å bli sexy, og jobben er ikke helt arenaen for å ta fram all sexinessen, for å si det sånn...
Gjest amandus Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Høye heler ser stort sett ganske teit ut. De fleste som bruker det får en slags gåsepositur. Høye heler på høye damer er ekstra ille - kort og godt turn off.
dinosaur Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 (endret) Dersom man faktisk klarer å gå på det er det vel ikke noe problem. Hvis man ikke klarer det bør man heller bruke lavere sko, men jeg går da ikke rundt og tenker på og irriterer meg over de som vakler rundt. La dem vakle, ikke mitt problem. Endret 17. november 2009 av dinosaur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå