Gå til innhold

En sprekere hverdag


Electro Hippie

Anbefalte innlegg

Sånn! Jeg tror jeg trenger en treningsdagbok for å holde motivasjonen oppe.

Skaffet meg plass i treningsstudio i begynnelsen av okt, men fremdeles ikke klart å være der mer enn tre (!!!) ganger, og da bare med litt enkel kondistrening. Det er litt slapt... I tillegg har det blitt ekstremt mye usunn mat i det siste. Så NÅ! Er det på tide. Jeg vil se resultater.

Såh.

Aldri mer iskaffe!

Aldri mer godteri!

Lenge leve sprekheten!

Nå drar jeg snart for å trene både kondisjon og styrke.

Håper bare det ikke er stappfullt på senteret :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nej, det ble visst bare en times kondisjon i dag også, men det var deilig med en heftig løpetur og masse svette! Så får jeg sette i gang med styrken på tirsdag, da har jeg masser av tid om jeg kommer meg opp i tide :jepp: Det har vært en ganske sporty helg i forhold til det det pleier å være, så jeg prøver å drite litt i den dårlige samvittigheten min... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen blant oss "sunne mennesker" .. ;) Skal ikke akkurat skryte på meg det gitt, er rimelig ny her inne selv men måtte også starte en slik treningsdagbok for at jeg kan ta meg selv litt i ørene, samtidig som jeg håpet på å få litt råd og veiledning fra andre..

Er veldig bra her inne, mye råd og mye god støtte! Så her er det bare å skrive i vei om hva man ønsker og ikke ønsker. Hehe tror du er en aktiv iskaffe drikker ettersom du skrev"aldri mer iskaffe" ;)

Husk at det må være lov å unne seg litt innimellom, mitt motto; Litt er bedre enn ingenting, slik at litt trening er bedre enn ingenting...M;) Jeg er et SKIKKELIG matvrak, men gjør et forsøk på å stramme inn litt nå!

Skriv gjerne litt om hva målene dine ellers er;) Velkommen igjen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...