Electro Hippie Skrevet 25. oktober 2009 #1 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sånn! Jeg tror jeg trenger en treningsdagbok for å holde motivasjonen oppe. Skaffet meg plass i treningsstudio i begynnelsen av okt, men fremdeles ikke klart å være der mer enn tre (!!!) ganger, og da bare med litt enkel kondistrening. Det er litt slapt... I tillegg har det blitt ekstremt mye usunn mat i det siste. Så NÅ! Er det på tide. Jeg vil se resultater. Såh. Aldri mer iskaffe! Aldri mer godteri! Lenge leve sprekheten! Nå drar jeg snart for å trene både kondisjon og styrke. Håper bare det ikke er stappfullt på senteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electro Hippie Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nej, det ble visst bare en times kondisjon i dag også, men det var deilig med en heftig løpetur og masse svette! Så får jeg sette i gang med styrken på tirsdag, da har jeg masser av tid om jeg kommer meg opp i tide Det har vært en ganske sporty helg i forhold til det det pleier å være, så jeg prøver å drite litt i den dårlige samvittigheten min... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 26. oktober 2009 #3 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei og velkommen blant oss "sunne mennesker" .. Skal ikke akkurat skryte på meg det gitt, er rimelig ny her inne selv men måtte også starte en slik treningsdagbok for at jeg kan ta meg selv litt i ørene, samtidig som jeg håpet på å få litt råd og veiledning fra andre.. Er veldig bra her inne, mye råd og mye god støtte! Så her er det bare å skrive i vei om hva man ønsker og ikke ønsker. Hehe tror du er en aktiv iskaffe drikker ettersom du skrev"aldri mer iskaffe" Husk at det må være lov å unne seg litt innimellom, mitt motto; Litt er bedre enn ingenting, slik at litt trening er bedre enn ingenting...M;) Jeg er et SKIKKELIG matvrak, men gjør et forsøk på å stramme inn litt nå! Skriv gjerne litt om hva målene dine ellers er;) Velkommen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå