Gå til innhold

Piller, vitaminer og slikt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tar for tiden nattlysoljekapsler, med sink i tillegg.

Men jeg føler meg forferdelig slapp og sliten, veldig hoven i kroppen og sånt, og tenker at multivitaminer, omega 3 og sånne ting også kanskje er en god ide. Men hvor mange piller kan man mikse uten at det blir for mye? Hva bør jeg kutte ut?

Jeg ser at det er sink i disse multivitaminene, kan jeg da kutte ut de rene sinkpillene og bruke multivitaminer i sammen med nattlysolja? Kan jeg også ta omega 3 i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg tar for tiden nattlysoljekapsler, med sink i tillegg.

Men jeg føler meg forferdelig slapp og sliten, veldig hoven i kroppen og sånt, og tenker at multivitaminer, omega 3 og sånne ting også kanskje er en god ide. Men hvor mange piller kan man mikse uten at det blir for mye? Hva bør jeg kutte ut?

Jeg ser at det er sink i disse multivitaminene, kan jeg da kutte ut de rene sinkpillene og bruke multivitaminer i sammen med nattlysolja? Kan jeg også ta omega 3 i tillegg?

Hva tar du sink for? Omega 3 er vel ikke nødvendig hvis du er veldig ung.

Mot tretthet og at du er sliten - er du mann eller kvinne? Prøvd chisandra eller ginseng? I små doser kan det gjøre underverker og du får enormt med energi. Det er en te der ute som inneholder tre slike stoffer, og en halv teskje av den kan gi deg energi til å ville trene i timesvis. Energix tror jeg den heter. Den gir energi i stedet for å tappe deg for energi, slik kaffe kan gjøre.

Ellers er kanskje c vitamin i høye doser bra for å booste immunforsvaret igjen. Jeg tar AMLA-C - altså tørka bær fra Tibet eller noe sånt med veldig høyt innhold av antioksidanter i naturlig form. Ikke de kjemiske rød pillene. De tar ikke kroppen like godt opp. Jeg kjenner en effekt, absolutt. Blir opplagt og stresser ned.

Du skal ta veldig mye før det blir for mye. Men det er jo viktig å ta det du trenger.

Du sier du er hoven i kroppen. Det jeg tenker på som er bra for å få sirkulasjon er ingefær. Motvirker betennelser og stiv nakke osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...