Gå til innhold

livredd etter grøsser

Fremhevede innlegg

Skrevet

OOOO den paranormal activityfilmen så bra ut!!!vil se!! :popcorn: (men kommer nok til å bli vettskremt)

vet dere om den er ute til leie el noe slikt nå?eller må den lastes ned fra nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen er egentlig fra 2007, men det er først nå den har fått såpass mye oppmerksomhet (og grasrotkampanjer) at den blir satt opp på vanlige kinoer, heller enn på sjangerfestivaler og denslags.

Etter litt roting rundt på Amazon tror jeg at en DVD-release er underveis, men ikke har funnet sted enda. Så inntil videre må du nok laste den ned (eller gå på kino, når den engang kommer hit).

Skrevet

Hehe den kommer på kino i Oslo i desember, vi er litt trege :popcorn:

(Nå skal ikke jeg oppfordre til noe "ulovlig", men det finnes vel muligheter til å få sett den før :lete: )

Skrevet

Men hvilken grøsser var det ts så? Fortell, fortell!

Skrevet

Slik hadde jeg det for flere år siden, når jeg (dumme, dumme meg) bladde meg igjennom bilde for bilde på rotten.com. :fnise:

Det hjalp å sove med lyset på i både gangen og på soverommet.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hva er rotten.com nå igjen? Husker jeg var innpå der i min ungdom, men husker ikke egentlig hva det var forno. tør ikke gå innpå. :P

Skrevet

Det er trygt å gå inn på forsiden. Jeg har ikke våget å se meg så mye rundt der, jeg heller, men det ser ut til å være en side som spesialiserer seg i ekstremt groteske og ekle bilder. F.eks nærbilde av en mann som er skutt i ansiktet med en hagle og slike ting.

Skrevet

Å guri, rotten.com er det årevis siden jeg har vært innpå, og nå måtte jeg jo selvsagt inn og titte. Nærbilder av hånd om sitter fast i kjøttkvern, trenger ikke si mer. Det verste er at jeg blir så sinnsykt fascinert av bildene, kan sitte og studere dem inngående. Psycho? Kanskje litt. Kommer nok til å angre når bildene sniker seg innpå netthinnen min når jeg skal legge i kveld meg og prøve å sove søtt.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

the others? Bahhahaahaahahaha! Den filmen kan jeg se alene i et mørkt rom uten å heve et øyenbryn :P og her snakker vi om ei jente som sliter med søvn den dag i dag fordi jeg hørte noen snakke om the grudge for 4 år siden... :P

Skrevet

Jeg synes The Others var grusomt skummel underveis, men det kule med den er at når tvisten avsløres var den plutselig ikke så skummel likevel. Den er ihvertfall veldig bra!

Skrevet

The Descent! Tok tid for meg å sove den kvelden jeg så den :P

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

the descent var faktisk en utrolig bra film!!! Veldig skummel akkurat der og da, men sleit ikke kjempemye i ettertid. Har sett den et par ganger.

Gjest Nattvette
Skrevet
The Descent! Tok tid for meg å sove den kvelden jeg så den :P

Enig.. Den var litt creepy..

Og Darkness Falls var ikkje heilt god den heller, haha.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg slet litt etter amerikanske The Grudge uten at jeg vet helt hvorfor :fnise: (Det hjalp ikke at jeg bodde i et eldre hus med knirking og rare "vibber" på den tiden)

Skrevet

jeg ser fremdeles for meg bob (twin peaks) i speilet når mørkeredselen kommer over meg og jeg befinner meg i nærheten av et speil.

det som hjelper meg når jeg blir livredd av grøssere (og det blir jeg HVER ENESTE GANG) er å se på "the making of"-scenene når filmen er slutt. så kan vi se hvordan alle ler og flirer av det som liksom skremmer dem etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...