Gjest Gjest_angel_* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 http://vodpod.com/watch/2370290-sad-cheerl...-leg-jokes-here Kommer du til å ta vaksinen? Eller har du tatt den?
Eplefe Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 (endret) "One in a million neurological disease that was triggered by a seasonal flu-shot". Hun hadde sykdommen i kroppen, den ble trigget av en vanlig influensavaksine, ikke svineinfluensa-vaksinen. Faktafeil, både i kommentarene på siden, innlegget ditt, og videoens overskrift. Man skulle tro at når dere vil spre frykt, panikk og paranoia skulle dere klare å i hvert fall fabrikkere bevis noenlunde overbevisende, men den gang ei. Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 25. oktober 2009 av Bond
Gjest ts Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 "One in a million neurological disease that was triggered by a seasonal flu-shot". Hun hadde sykdommen i kroppen, den ble trigget av en vanlig influensavaksine, ikke svineinfluensa-vaksinen. Faktafeil, både i kommentarene på siden, innlegget ditt, og videoens overskrift. Man skulle tro at når dere vil spre frykt, panikk og paranoia skulle dere klare å i hvert fall fabrikkere bevis noenlunde overbevisende, men den gang ei. Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Hvem er dere som du refererer til? Jeg er bare meg. Om du oppfatter min overskrift som frykt, så forteller det vel mest om deg? Kan hende overskriften var drastisk, men jeg ble redd da jeg så filmen og da ble det naturlig å lage en slik overskrift for å få oppmerksomhet. Er fullstendig klar over det du selv skriver om at hun hadde en sykdom i kroppen. Men hun visste ikke om sykdommen, så dette kan skje hvem som helst. Faktafeil i innlegget? jeg er direkte nysgjerrig på om folk skal ta vaksinen. Er litt usikker, selv men har funnet en egen tråd om dette, så nå er jeg ikke nysgjerrig mer. lurer veldig på hvor faktafeilene ligger. Har du enerett på sannheter og overskrifter? Du som refererer til "dere", "frykt", "faktafeil" , spre panikk osv må nok være av den mest paranoide av oss. Spesielt fordi du heller ikke er i stand til å se verken saker eller enkeltindividers innlegg fra flere sider.
Eplefe Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg paranoid? Nei, faktisk ikke, da paranoia ville være å innbille seg at noen er ute etter meg. Du kaller det for "en av konsekvensene" til tross for at du snakker om feil vaksine, at det er en utrolig sjelden sykdom m.m., derav faktafeil. Med "dere" refererer jeg selvsagt til vaksinemotstandere som gjør alt de kan for å få andre til å tro på sin sinnsvake propaganda om at vaksiner er livsfarlig og gjør folk til autister eller dreper. Om du ikke mente innlegget ditt slik, må jeg bare beklage. Jeg har bare sett meg lei på folk som ikke lar ungene sine få MMR-vaksinen/trippelvaksinen fordi de sikkert bare har godt av å gå igjennom meslinger uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå