Gå til innhold

smågodt

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det farlig å spise masse smågodt i helgene? jeg holder meg fra snop i ukedagene, og når helgen kommer fråtser jeg i smågodt!! tenker på om det er kunstige stoffer e.l i smågodt som kan skade kroppen ved stort inntak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smågodt er ikke sunt da, men om det er direkte farlig vil jeg ikke si.

Skrevet

I disse svineinfluensatider bør man kanskje bekymre seg mer over alle som tar smågodt med fingrene istedenfor med spaden, barn som suger på smågodtet og legger det tilbake, osv.

Skrevet
I disse svineinfluensatider bør man kanskje bekymre seg mer over alle som tar smågodt med fingrene istedenfor med spaden, barn som suger på smågodtet og legger det tilbake, osv.

Du..slapp av! det går helt fiiint :)

Skrevet

Kommer ann på hvor store disse inntakene til TS er da. Smågodt kan jo väre farlig om man spiser ENORME mengder.

Ja det finnes masse e-stoffer i slikt smågodt, ikke noe jeg ville ha spist mye av nei

Skrevet
Kommer ann på hvor store disse inntakene til TS er da. Smågodt kan jo väre farlig om man spiser ENORME mengder.

Ja det finnes masse e-stoffer i slikt smågodt, ikke noe jeg ville ha spist mye av nei

Alt kan være farlig om man spiser ENORME mengder.

TS, det er jo som allerede sagt ikke sunt. Og sikkert mye kunstig der. Men jeg spiser nå masse selv til tider. Prøver alltids begrense seg men....Er ikke lett! Prøv å ikke kjøp så enormt mye neste gang da. ;)

Gjest youlookslashy
Skrevet

Smågodt er jo selvfølgelig ikke SUNT, men det skader ikke og spise masse smågodt i helgen, er jeg ganske sikker på. Det er ikke SÅ mye kunstige stoffer i det at det er skadelig.. Med mindre du heller inn på 5 kg smågodt hver helg, da kan vi begyne og lure litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...