Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Heisann! Jeg har atopisk eksem på hender, og mistenker seborreisk eksem i ansiktet. Problemet er at jeg har masse kvisearr, så det er vanskelig å se fordkjell. Jeg har glemt å nevne dette for hudlege de gangene jeg har vært der, og med tanke på arrene mine skjønner jeg om h*n ikke har lagt merke til det, i og med at det heller ikke har vært grunnen til at jeg har vært der. Spørsmålet mitt; hvis jeg går til lege igjen, hva gjør h*n for å konstatere hva det egentlig er for noe? Og, gjør de noe for å konstatere om man har slik eksem i hodebunn? Den ene gangen jeg husket å spørre legen, var i en rolig periode, da bare sa h*n at det var røde flekker der, så jeg burde "kutte ned på hårfargingen"... men er jo når jeg farger håret det ikke klør... Hmm, ble litt rotete dette, men håper noen kan hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror ikke det er så vanskelig for en lege å gjenkjenne seborreisk eksem, jeg fikk påvist det av allmennlegen som liten, han bare tittet på meg og sa at jeg hadde det. Jeg har aldri vært hos hudlege.
Aftensol Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du har det i hodebunnen, så prøv en sjampo på apoteket som heter selukos! Gjorde underverker hos meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå