Gå til innhold

når man dør av svineinfluensa


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway

er det etter sykehusbesøk og tydelige nåskaldudø-tegn, eller kan man bare falle om og dø? Hoho merket dødsangsten krype oppover ryggraden min da jeg gikk i regnet og hostet og tenkte på at en mill kan bli syke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du faller ikke plutselig om, nei. For å dø av influensa så vil jeg tro man først føler seg så dårlig at man ikke klarer å gå i regnet eller skrive innlegg på KG. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det etter sykehusbesøk og tydelige nåskaldudø-tegn, eller kan man bare falle om og dø?

Man får nok tydelige nåskaldudø-tegn først. Hvis man får influensasymptomer kombinert med pusteproblemer bør man oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per gynt

Myndighetene i alle land ønsker å skremme folk. De tjener penger på syke folk serru.

Hvis man dør har man en underliggende sykdom, som man enten vet om, eller ikke. Det skal MYE til for å dø.

og så klart liker de å fremstille personene som dør, at det har helt plutselig skjedd. de unnlater å fortelle at personen har hjertesvikt, er sterkt alkoholisert, og har gått med influensaen i to uker uten å gjøre en dritt for å bli bedre.

denne influensaen er ikke så farlig, men de vil gjerne få flest mulig til å tro det.

tenk hvor mye penger alle land har brukt for å kjøpe vaksinene. litt kjedelig for økonomien hvis ingen gidder å ta dem.

Hmm hva gjør vi nå? jo la oss skremme dem litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myndighetene i alle land ønsker å skremme folk. De tjener penger på syke folk serru.

Kan du forklare meg hvordan myndighetene tjener penger på epedimier? Bortsett fra de som lager medisin og vaksiner (stort sett private selskaper) ser jeg kun utgifter forbundet med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du faller ikke plutselig om, nei. For å dø av influensa så vil jeg tro man først føler seg så dårlig at man ikke klarer å gå i regnet eller skrive innlegg på KG. ;)

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Puh! :D pleier ikke å bli hypokonder til vankig, men det er ikke lett når "ALLE SOM IKKE VAKSINERER SEG VIL DØ!!!!!!!!!!!" og "90 000 DØDE AV VAKSINE!!!!!!!!!!!!!" påVG :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! :D pleier ikke å bli hypokonder til vankig, men det er ikke lett når "ALLE SOM IKKE VAKSINERER SEG VIL DØ!!!!!!!!!!!" og "90 000 DØDE AV VAKSINE!!!!!!!!!!!!!" påVG :grine:

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En gjest
Myndighetene i alle land ønsker å skremme folk. De tjener penger på syke folk serru.

tenk hvor mye penger alle land har brukt for å kjøpe vaksinene. litt kjedelig for økonomien hvis ingen gidder å ta dem.

Hmm hva gjør vi nå? jo la oss skremme dem litt ekstra.

Fristende å si: Per, du lyver. Ja, de har kjøpt inn vaksine, og så får vi den gratis, eller for en 50-lapp er det visst. Men det dekker jo ikke kostnaden ved å sende rundt folk for å sette sprøyta. Staten (eller myndighetene som du sier) taper selvfølgelig penger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

egentlig ikke, jeg er flink til å overdrive. Men non svensker døde av vaksinen.

Nei, de gjorde ikke det. De døde, men ikke av vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreløpig medisin: slutte å lese tabloide aviser.

Jo, men nå herjer de jo på nrk-nyhetene også.

Jeg hadde ikke tenkt å ta vaksine da jeg tenkte at det er en litt sterkere influensa og at det skal jeg nok takle. Kjenner en multihandikappet gutt, og når HAN overlevde, så skal nok jeg også gjøre det.

Men nå vet jeg ikke...kanskje jeg burde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angrende_*
Fristende å si: Per, du lyver. Ja, de har kjøpt inn vaksine, og så får vi den gratis, eller for en 50-lapp er det visst. Men det dekker jo ikke kostnaden ved å sende rundt folk for å sette sprøyta. Staten (eller myndighetene som du sier) taper selvfølgelig penger på dette.

Det ble bestemt før helgen at den som ønsker sprøyten må betale en vanlig egenandel selv. I hvertfall her jeg bor, så billig ble det ikke, selv om det var meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser fram til det, ja?

Nei, men selv om det kan virke som de færreste har forstått det, så kommer vi alle til å dø en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...