Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Kan det være en sammenheng mellom lavt jernlager og lavt stoffskifte?
Virreliten Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Spørs hva du mener med sammenheng. Det ene følger ikke nødvendigvis det andre, men det ER mange som har lavt stoffskifte som har mangel på jern og B12 spesielt, endel også mangel på vit D. Jeg vet ikke hvordan tallene er i forhold til en ellers frisk befolkning.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Ja det er jeg sikker på at det er Jeg har konstant lavt jernlager - nå har jeg fått beskjed om at jeg må ta jern hver dag hele tiden. Hver gang jeg får opp jernlageret og slutter å ta jern.. så faller jeg nedigjen. Jeg har lavt stoffskifte og har spurt de jeg kjenner med lavt stoffskifte om de opplever det samme. Og alle som en sliter med jernlageret. Nå har fastlegen min også innsett at det må være en sammenheng her *lol*
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 du med lavt stoffskifte,hvordan hadde du det før du fant det ut? synes jeg har så mange synptomer på det men fikk antidepressiva hos legen... liker det ikke.var redd at det var lavt soffskifte eller overgangsalderen. men han gav meg disse tab. fant ut etter 4 mnd at han hadde IKKE testa meg engang for det. veldig skuffet over min lege ,og har vondt for å gå tilbake å be om nye prøver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå