Gå til innhold

Poser under øynene


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Jeg har en Pappa som har store poser under begge øynene.

Han klager aldri eller sier om det er noe gale, derfor spør jeg her..

Lurer på om det er symptom på noe når man har disse posene?

Er det noen kremer eller noe jeg kunne kjøpt til han?

Håper på noen svar her, er så redd for han!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du er bekymret for pappan din. Det hadde jeg også blitt. Jeg fant en lik om temaet. Ta en tur innom og les det. Det virker ikke noe farlig.

Poser under øynene

Skrevet

Jeg tror ikke det er symptom på sykdom at man har poser under øynene. Som regel er det arvelig å ha det, ellers kan man få det hvis man sover for lite eller når man gråter. Siden det ofte er arvelig kan det hende at du også får det når du blir gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...