Gjest Gjest_ina_* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har en Pappa som har store poser under begge øynene. Han klager aldri eller sier om det er noe gale, derfor spør jeg her.. Lurer på om det er symptom på noe når man har disse posene? Er det noen kremer eller noe jeg kunne kjøpt til han? Håper på noen svar her, er så redd for han!!
Poppzy Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg skjønner at du er bekymret for pappan din. Det hadde jeg også blitt. Jeg fant en lik om temaet. Ta en tur innom og les det. Det virker ikke noe farlig. Poser under øynene
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror ikke det er symptom på sykdom at man har poser under øynene. Som regel er det arvelig å ha det, ellers kan man få det hvis man sover for lite eller når man gråter. Siden det ofte er arvelig kan det hende at du også får det når du blir gammel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå