Gå til innhold

"Milla-tiden"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet å kikket på en del gamle tråder i det siste, og i et par av de har jeg kommet over uttrykket "Milla-tiden". Har forstått det slik at det tydeligvis var en bruker som startet stor furore hre på forumet, men hva er egentlig historien? Ble skikkelig nysgjerrig her nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor går det ikke an å svare ordentlig når folk spør? Er det så vanskelig?

Jeg var ikke her på "milla-tiden", men det har vært noen tråder oppe om det før. KG-mafiaen er unnvikende og moderatorene gidder ikke opplyse om en dritt i hvert fall, de sletter vel kanskje til og med tråder om det (?). Men noen har kommet med litt info og hint.. såvidt jeg forstår så var det en kvinne (eller flere kanskje) som løy ganske grovt her, som skapte en person med dagbok og alt og bare trollet. Og alle falt for det og mange involverte seg veldig i denne personens liv. Som bare var oppspinn.

Beklager hvis jeg har fortalt noe feil nå, som sagt så er det jo av en eller annen merkelig grunn ingen av de som "opplevde" det som ønsker å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går det ikke an å svare ordentlig når folk spør? Er det så vanskelig?

Jeg var ikke her på "milla-tiden", men det har vært noen tråder oppe om det før. KG-mafiaen er unnvikende og moderatorene gidder ikke opplyse om en dritt i hvert fall, de sletter vel kanskje til og med tråder om det (?). Men noen har kommet med litt info og hint.. såvidt jeg forstår så var det en kvinne (eller flere kanskje) som løy ganske grovt her, som skapte en person med dagbok og alt og bare trollet. Og alle falt for det og mange involverte seg veldig i denne personens liv. Som bare var oppspinn.

Beklager hvis jeg har fortalt noe feil nå, som sagt så er det jo av en eller annen merkelig grunn ingen av de som "opplevde" det som ønsker å forklare.

Hvorfor er det så merkelig? Det er lenge siden Milla nå, og hun har vært diskutert opp og ned og i mente. De "gamle" her inne er vel bare møkka lei hele greia, tipper jeg. Det er da grenser for hvor mange ganger folk gidder å forklare og beskrive bare for å tilfredsstille nysgjerrigheten til fremmede på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så merkelig? Det er lenge siden Milla nå, og hun har vært diskutert opp og ned og i mente. De "gamle" her inne er vel bare møkka lei hele greia, tipper jeg. Det er da grenser for hvor mange ganger folk gidder å forklare og beskrive bare for å tilfredsstille nysgjerrigheten til fremmede på nett.

Da kan de slutte med referanser til henne hvis de ikke vil ha oppfølgingsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...