Gå til innhold

hvor mye sjokolade kunne du spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du virkelig ville, hvor masse sjokolade kunne du stappet i deg da? på en dag?

jeg er redd om jeg er "syk" jeg spiste en 500 gram pose med sjokolade alene(var bare en annen som tok en smakebit nå og da) og denne posen ble tom på noen timer.

kunne fint spist mer sjokolade den kvelden også, jeg mener det!

(jeg hadde riktig nok ikke spist noe mat den dagen, men er ikke 500 gram litt vel mye for det?)

jeg vet at jeg om jeg virkelig ville, så kunne jeg stappet i meg 20 000 kalorier LETT på en kveld.

til vanlig(i ukedagene ) så prøver jeg å ikke spise for mer enn 1100 kalorier, i helgene prøver jeg å ikke gå over 3000 hvertfal, å da blir det en lett middag og ellers kun godt, som er på kvelden ! 3000 kalorier på et pr timer, lett som ingenting. dette er på lørdag, på fredag blir det 2000 kalorier, søndag 1500 ca.

men hvor mye sjokolade tror du at du kunne spist, på en gang og på en dag? jeg er redd jeg kunne spist opp til flere kilo i løpet av en dag. egentlig, vil jeg teste det ut, men hvis det overstiger 7000 kalorier(noe det naturligvis ville gjort) ville jeg lagt på meg en kilo reint kroppsfett, på en simpel dag, ikke sant? dette innlegget ble rart, jeg vet men jeg ble bare så nysgjerrig. å hva er normalt, kan du spise en 200 gram melkesjokolade i løpet av en time ellns, å ganske etter ha lyst på mer? eller er jeg "syk":P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hvis du virkelig ville, hvor masse sjokolade kunne du stappet i deg da? på en dag?

jeg er redd om jeg er "syk" jeg spiste en 500 gram pose med sjokolade alene(var bare en annen som tok en smakebit nå og da) og denne posen ble tom på noen timer.

kunne fint spist mer sjokolade den kvelden også, jeg mener det!

(jeg hadde riktig nok ikke spist noe mat den dagen, men er ikke 500 gram litt vel mye for det?)

jeg vet at jeg om jeg virkelig ville, så kunne jeg stappet i meg 20 000 kalorier LETT på en kveld.

til vanlig(i ukedagene ) så prøver jeg å ikke spise for mer enn 1100 kalorier, i helgene prøver jeg å ikke gå over 3000 hvertfal, å da blir det en lett middag og ellers kun godt, som er på kvelden ! 3000 kalorier på et pr timer, lett som ingenting. dette er på lørdag, på fredag blir det 2000 kalorier, søndag 1500 ca.

men hvor mye sjokolade tror du at du kunne spist, på en gang og på en dag? jeg er redd jeg kunne spist opp til flere kilo i løpet av en dag. egentlig, vil jeg teste det ut, men hvis det overstiger 7000 kalorier(noe det naturligvis ville gjort) ville jeg lagt på meg en kilo reint kroppsfett, på en simpel dag, ikke sant? dette innlegget ble rart, jeg vet men jeg ble bare så nysgjerrig. å hva er normalt, kan du spise en 200 gram melkesjokolade i løpet av en time ellns, å ganske etter ha lyst på mer? eller er jeg "syk":P

Jeg er ganske lik deg jeg, kunne spist ALT for mye hvis det gikk an! Dessverre blir det aaaaltfor mange kalorier... :fnise:

Endret av heipådeg123
Skrevet

200 gram sjokolade, kan tro det tar 10-15 min på det verste. Har aldri tatt tiden, men burde vurdert det.

På dårlige dager kommer jeg fort opp i 15-20.000 kalorier. 1 sjokoladeplate på 200 gram, 1 stor pose nonstop, 250-500 gram chips, 1 kg pommes frites, 1 brød med pålegg osv osv.

Og ja, jeg vet jeg har spiseforstyrrelser ;)

Skrevet

Eg åt ein gong 1 1/2 plate med sånn mørk Dronningsjokolade.

200gr melkesjokolade på "styrten" hadde eg aldri klart. :spy:

(Chips derimot....)

Skrevet

Tviler på at jeg har lyst på mer sjokolade etter å ha satt til livs 200g på så kort tid. Kroppen din klarer ikke å "nyttigjøre" seg alle kaloriene som potensielt kunne hentes fra sjokoladen når du spiser så mye.

Gjest trådstarter.
Skrevet

godt å se at jeg ikke er den eneste her som har sans for sjokolade og andre himmelske godsaker ^^

jeg har tenkt, en dag skal jeg sjekke ut hvor mye jeg kunne stappet i meg på en kveld, må bare vente litt. skal leve sikkelig sundt i et år uker, daste en dag-så pang! bare sånn for moro, hamstre inn flere plater med sjokolade, å spise dem, mens en skal sjekke at jeg spiser dem, å ikke gjemmer noe, kanskje jeg får en til å bli med, en slags konkuranse, så morsomt, sjokoladespising-konkuranse.

lurer på hva som er rekorden i det jeg, om det finnes?

Skrevet

Kan også spise syykt mye, iallefall fordelt ut over dagen. Spesielt sjokoladeis.. Men legger jeg til chips og andre salte ting kan jeg lett spise enda mer :P Aldri telt kalorier, og vil ikke vite heller :fnise:

Du er nok ikke syk, om du ikke MÅ gjøre dette veldig ofte da.. De fleste har slike dager innimellom ;)

Skrevet
godt å se at jeg ikke er den eneste her som har sans for sjokolade og andre himmelske godsaker ^^

jeg har tenkt, en dag skal jeg sjekke ut hvor mye jeg kunne stappet i meg på en kveld, må bare vente litt. skal leve sikkelig sundt i et år uker, daste en dag-så pang! bare sånn for moro, hamstre inn flere plater med sjokolade, å spise dem, mens en skal sjekke at jeg spiser dem, å ikke gjemmer noe, kanskje jeg får en til å bli med, en slags konkuranse, så morsomt, sjokoladespising-konkuranse.

lurer på hva som er rekorden i det jeg, om det finnes?

jeg mente "i et PR uker"

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er ikke noe rart i det hele tatt om du sprekker totalt innimellom og spiser maaasse, når du til vanlig lever på 1100 kalorier.

Skrevet

Det er ikke helt uvanlig at jeg kan spise to kilo sjokolade på en dag. Jeg vet det ikke er friskt. Kunne helt sikkert klart mer, men ser ikke på det som noe mål akkurat. Litt trøst i å høre at jeg ikke er det eneste sjokomonsteret :redd:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Det er ikke noe jeg pleier å gjøre, har kanskje gjort det to ganger fordi jeg vet jeg blir kvalm etterpå, men siden du spør om hvor mye vi kunne spist så har jeg spist 450 gram Nonstop på en kveld to ganger. :) Ingen overspising/søtsakproblemer inne i bildet, men jeg har i hvert fall fysisk kapasitet til det.

Skrevet

Her får jeg i meg 200 g sjokolade uten noe problem på en dag, ellers er vel is det jeg virkelig kan spise ekstreme mengder av. Starter jeg på morningen og spiser til helt på kvelden kan jeg få i meg 2 liter is. På en kveld 1 liter.

Men dette er noe jeg helst ikke gjør ofte, men har noen sprekker og da blir det sånn.

Potetgull klarer jeg aldri mye av, ikke drikker jeg brus heller.

Men nå spiser jeg sunnt i hverdagen da, veldig opptatt av å få i meg nok proteiner, mye frisk, grønnsaker og frukt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg klarer ikke spise mye sjokolade, får så veldig halsbrann av det. Så en liten sjokkis er nok for meg.

Chips derimot.... :flau:

Men, jeg gjør ikke det lenger. Vet jo hvorfor jeg har vært feit en gang, liksom :tongue:

Skrevet

Jeg er veldig glad i sjokolade, men klarer maks å spise 100 gram før jeg blir kvalm. Vanligvis spiser jeg sjelden mer enn 50 gram sjokolade. Da snakker jeg om sjokolade som f.eks melkesjokolade, stratos etc. Mørk sjokolade er jeg forsynt med etter noen få biter.

Sjokolade skal nytes, ikke bare spises.

Skrevet

Har et par ganger klart å sette til livs en hel pose med risbrød!! Altså 500 g. Brukte riktignok endel timer, og hadde ikke spist så mye fra før, men likevel.

Ble altfor mett og ganske kvalm etterpå, men godt var det :fnise:

Skrevet

Jeg er en av de få jentene som ikke er sjokoman :fnise:

Hvis det gjelder ren melkesjokolade,holder det med en rute eller to.

Og hvis det gjelder en snickers f.eks så klarer jeg å spise hele,men etter det er jeg kvalm og klarer ikke sjokolade på en stund.

Skrevet

Vel, for å svare på spørsmålet ditt: store mengder!

Kan spise, spise og spise.. spesielt hvis jeg har flere poser/plater med forskjellige typer, for etter en seigmann er det veldig godt med en bit sjokolade, og så passer det seg med litt potetgull, før jeg får lyst på en seigmann..

Men har jeg "bare" sjokolade går det glatt ned det også, 200g er ikke noe problem, spiser lett mer enn det på en kveld..

Huff, det er iallefall vanskeligere å holde seg unna godteri og sjokolade enn å spise masse masse..

Skrevet

Må innrømme at jeg klarer å spise temmelig store mengder selv på en dag. Jeg spiser glatt en stor plate (er vel 200 g den er?) på en kveld. Dog varierer det - noen dager får jeg ikke ned en hel slik, og noen ganger kunne jeg spist mer.

Skrevet

ELSKER sjokolade, men klarer desverre ikke spise så mye av det :(

Kanskje en snickers, eller noen få biter av en plate. Spiser jeg mer enn det så blir jeg bare dårlig og "sveller" opp i hele kroppen.

Skrevet

Før kunne jeg godt klare å dytte i meg 500 gr sjokolade og like mye chips på en kveld. I tillegg til en stor flaske cola...

Nå har et eller annet skjedd med kroppen min, og jeg klarer HELDIGVIS ikke så store mengder lenger. En liten sjokoladeplate (50-100 gram) og en liten skål chips (samme mengde) er absolutt max av hva jeg klarer å innta av godterier på en kveld.

Men pizza og slikt derimot, det går ned på høykant og der finnes det visst ingen bunn i meg. Hadde sikkert greid en diger pizza helt alene. Må avtale med meg selv på forhånd hvor mange stykker jeg får lov å spise for at det ikke skal gå helt over styr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...