Samantha Skrevet 24. oktober 2009 #1 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) HEI!! EG HEITER SAMANTHA OG EG ER TIDLEGARE KGOMAN. Juhuuuu!!! -26 år -samboar -student på 5. og siste året -TV-slave -evig "no skal eg begynne et nytt og betre liv"- person -elskar lakris, sol, postkort, reality og Friends -mislikar slangar og DDE Endret 24. oktober 2009 av Samantha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 24. oktober 2009 #2 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gratulerer meg ny dagbok og velkommen tilbake som KGOMAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. oktober 2009 #3 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heeeei!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2009 Oooj!!! To helsingar så fort og midt på natta!! No vart eg jammen glad!! :bolledeig: Hei på dokke to!!! Kjekt å sjå dokke her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tuddeluh igjen!!! Har hatt eit anna brukarnavn og ei anna dagbok i det siste, sidan eg ikkje fann igjen passordet til "Samantha". Dagboka var mest for Samantha-skal-begynne-eit-nytt-og-betre-liv, men eg tenkte at eg kunne lime inn her litt av det eg skreiv, så eg slepp å begynne heilt på nytt. Og, for å vere heilt ærlig, så var det litt kjedelig med kun "trenings"dagbok. Særlig sidan eg faktisk ikkje trenar Så no tar eg heller ein kombi!! Blir litt rotete, men pyttsan! Klipp og lim: 8.oktober Hei og hopp!! No har eg gått ei lita evighet og irritert meg over nokre kilo for mykje. Bestemmer meg kvar mandag for å begynne "eit nytt og betre liv". Men det varer desverre kun nokre timar kvar gong. Denne gongen tenkte eg å prøve med ei dagbok her på KG. Kanskje eg klarer å motivere meg sjølv litt med å skrive kva eg gjer for å gå ned? Og kanskje nokon vil følge med for å gi meg litt ekstra motivasjon?? Status per idag: Alder: 26 år Høgde: 1.66 m Vekt: 71.2 kg BMI: 25.8 På hausten ifjor gikk eg sakte, men sikkert ned frå 71-72 kg til 66-67kg. Reiste på tur i 4 mnd og levde det gode liv, så viste vekta plutselig 73kg igjen. Idealvekta mi er 63 kg. Det har eg ikkje vore sidan vdg for 7-8 år sidan, så må bli eit langsiktig mål. Mine mål er: 68 kg før jul (17.des - 10 veker) 63 kg før sommaren (7.juni - 8 mnd) Det BØR jo vere oppnåelig. Må berre finne ut kordan eg skal gjere det først Wish me luck!! 15.oktober: Torsdag = vegedag!! Startvekt 8.okt: 71.2 Idag 15.okt: 70.6 Forskjell frå start: -0.6 Forskjell frå sist veke: -0.6 Slett ikkje verst!! Sjølvsagt vanskelig å vete om det er tilfeldig, sidan vekta alltid går litt opp og ned. Vatnvekt og blabla. Men: eg har som sagt allereide gått ned etpar kg, så eg syns det er rart om det KUN er vatn, sidan eg ikkje starta å "slanke" meg for ei veke sidan. Og uansett: Eg har sett 70-talet på vekta på nesten eit år, så eg er kjempeglad!! *klappe seg sjølv på skuldra* 22.oktober: Torsdag = vegedag!! Startvekt 8.okt: 71.2 Idag 22.okt: 69.8 Forskjell frå sist veke: -0.8 Forskjell frå start: -1.4 :bolledeig: :bolledeig: Endelig ser eg det 6-talet igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 25. oktober 2009 No skal eg legge meg!!! Har skrive på ei dårlig oppgåve i American Civilization i omtrent heile dag, så no er eg i mildt sagt dårlig humør. Skal tidlig opp og ha første dag i praksis i morgon, så det er like greit å legge seg tidlig. Ingen vits i å sitte oppe og vere sur Idag har eg: Slarva? Ja, litt. Spøta? Nei. Slanka meg? Tvert imot. Sysla med andre ting? Ja. Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 3. november 2009 #7 Del Skrevet 3. november 2009 Kjekt å sjå deg her igjen. Håper at alt er vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 18. november 2009 Kjekt å sjå deg her igjen. Håper at alt er vel. Hei på dei, Titten Tei!!! Tok visst litt tid før eg somla meg inn igjen og skreiv noko meir her. Det kan ha ein samanheng med at eg har opplevd minimalt med spennande ting eg kan berette om dei siste vekene. Eg har strikka og tova ferdig eit par tøfler då! Mitt første prosjekt nokon sinne innan denne sjangeren. Veldig fornøgd med resultatet faktisk! Min kjære og, sidan dei var til han No helde eg på å steike meg potetbåtar og skal sjå en eps Friends trur eg. Skal prøve å komme meg i seng i vetig tid idag. Har forelesningar kl.09-21 imorgon. Heftig! -og slitsomt... Ellers er alt berre velstand her i gården! Eg -gledar meg til å vere ferdigutdanna -gledar meg til å "aldri" meir skulle studere -er litt babysjuk -har dabba litt av med mitt "nye og bedre liv". Sjokk -er svoooolta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. november 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2009 Ferdig med halve skuledagen og eg lever framleis i beste velgåande!! Idag er det klubb i kantina på Høgskulen. Den er snyyyytande god, kan eg fortelle dokke! Så no sit eg her og nyt den gode lukta, medan eg ventar på dei eg skal ete ilag med før neste forelesningsbolk. Spennklar Samantha: Fann også eine boka vi har i engelskpensum i dvdform på biblioteket no nettopp, så ein kan seie det sånn at dette er ein god dag!! Ei treeeeig bok som eg aldri blir hekta på blir straks mykje kjekkare når eg kan sjå den på 1,5 t Skal lese sammendrag og karakteranalyse òg altså, for eg trur ikkje at filmen gjer meg like mykje som å lese boka. I tilfelle nokon begynte å lure på meg No er det snaaaaart helg, folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. november 2009 #10 Del Skrevet 27. november 2009 Håper engelsken går greit. Har forsatt grammatikken igjen Kommer kanskje aldri til å ta den heller. Blir nok godt å bli ferdig med studiane. Kjenner at det føles bra! skjønner at du har lyst på baby. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 1. desember 2009 Håper engelsken går greit. Har forsatt grammatikken igjen Kommer kanskje aldri til å ta den heller. Blir nok godt å bli ferdig med studiane. Kjenner at det føles bra! skjønner at du har lyst på baby. God helg! Hehe! Merkelig med det der, lite fristande å ta opp igjen ting altså. Men resten stod du på? Eg huska ikkje heilt korleis det var det der. Men huska du var litt stressa før litteraturen. Og veit du kva? Det skjønnar eg veldig godt no! Fy flate for eit sinnsjukt stort pensum. Har ikkje sett på makan... Viss du har gode tips og råd for dei andre eksamenane, så fyr laus er du grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 1. desember 2009 Eksamenshelvete.... Samme slitet kvart år. Kvifor har eg ikkje lest jamnt og trutt heile semesteret? Argh, her i garden lære ein aldri! Tar i tillegg 45 studiepoeng dette semesteret, så eg angrar bittert på at eg ikkje har vore litt flinkare studine tidlegare i år. Well well, det går no som det går!! Eksamensplanen min: 30.nov: English Literature 3.des: Phonetics 7.des: Methids/ didactics 11.des: American Civilization (muntlig) 16.des: Digital kompetanse i læring (mappe) Litteraturen igår gikk heilt ok trur eg. Grei oppgåve, men språket mitt er dårlig føle eg. Har ikkje skrive engelsk sidan 2001 på vdg, så det er vanskelig å finne alle orda eg har i hovudet mitt når vi ikkje får bruke norsk-engelsk ordliste. Men men, trur det gikk greit! Sit og lese på fonetikk no. Motivasjonen er heilt på botn... Men skal ta å skjerpe meg no! Har berre idag og i morgon, så må virkelig utnytte tida om det her skal gå bra. Gruuuuua meg sånn til muntlig! Eg ville heller hatt 4 skuleeksamenar ekstra for den eine muntlige. Om eg er ei gladgladglaaaad jente på 16.des? Oh yes!! Då er det jul!! (Pluss at eg har bursdag då ) 1. desember og snø = :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2009 #13 Del Skrevet 1. desember 2009 Måtte bare si at jeg hadde de to beste studieåra mine på engelsk grunnfag og mellomfag - så moro! Kan ikke skjønne at du gruer for muntlig - det er jo det aller letteste. Fonetikk er litt tungt, men det er typisk puggefag - lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. desember 2009 #14 Del Skrevet 4. desember 2009 Kossen går lesningen? Eg stod på alt (til slutt) unntatt grammar. Munntlig var berre kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #15 Del Skrevet 16. januar 2010 Halloen! Bare innom og kikker litt Ha en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå